שמיכת פוך זוגית במבצע

סט כיסוי שמיכת פוך וכיסוי מלאכותי זה עשוי ממיקרופייבר מוברש כפול, רך להפליא למגע ובד עמיד בפני קמטים. קנו את Frette כדי לקבל את כיסויי פוך וערכות שמיכת פוך באיכות הגבוהה ביותר (שמיכת פוך אחת ושתי שמיכות פוך) במחירים מעולים. סט זה של שלושה חלקים, כיסוי פוך אחד ושני כיסויים, מגיע בשמונה צבעים, כך שתוכל למצוא אחד שמתאים לסגנון שלך.

אם אתה רוצה להרגיש שאתה ישן באתר נופש של חמישה כוכבים בכל לילה

כיסוי שמיכת פוך סאטן Legends Hotel עשוי מ-100% כותנה מצרית מהדקים, ומסגרת סאטן משי שלו כוללת גם חוט 600 יוקרתי. לספור. ישנם מספר צבעים רכים לבחירה, אך שימו לב שכיסוי השמיכה Snug Bamboo זמין רק במידות קווין וקינג. הם גם מאפשרים לאוויר לעבור, מה שעוזר לשמור על טמפרטורת גוף קבועה לאורך כל הלילה. כיסויי פוך זמינים בגדלים מ-Twin ועד King ומוגנים על ידי כיסוי שמיכה.

כיסוי השמיכה הזה זמין בחמישה צבעים אחידים ולבד ג'רזי 100% כותנה יש עיצוב מצולע אלגנטי שיגרום למיטה שלך להתבלט

לשמיכת הקיץ של Utopia Soft Microfiber יש מילוי מיקרופייבר המחקה את התחושה האמיתית של שמיכת פוך רכה וניתן להשתמש בה לבד כשמיכת פוך או להכניס אותה לתוך כיסוי השמיכה. לכיסוי יש סגירת כפתורים עם ארבעה שרוכים פנימיים, וניתן גם לקשור אותו עם סט רפידות תואמות. אם אתם מחפשים כיסוי פוך שיחמם אתכם בלילות חורף קרירים, כיסוי שמיכת פוך פלנל Ultrasoft Comfort של LL הוא ללא ספק אחת האפשרויות הטובות ביותר.

איך שלא תקרא שמיכה

כנראה שחווית מלחמה כוללת שבה אדם מושך את השמיכה לגמרי לצדו. בדוק את המגוון המלא שלנו והשקיע בשנת לילה נוחה, בין אם תבחר פוך אווז, נוצות או מגוון שמיכות פוך סינתטיות שלנו ממידה אחת ועד גדולה. אם אתה צריך בטנה חמה יותר, יש סרטים מסביב לקצוות המאפשרים לך להשלים אותו עם שמיכת פוך נוספת מאותה קולקציה.

השמיכה עם קצוות צדודית ועיצוב תפירה קלאסי ניתנת לכביסה במכונה

קלה לניקוי, מחזיקה את חומר המילוי במקום ומונעת היווצרות גושים מטרידים – היא גם עוזרת לשמור על מיטתך בצורה מושלמת בבוקר. מיוצר על ידי מומחי שמיכת פוך שמכינים מיטות נוחות מסיבים טבעיים וסינטטיים מזה מאות שנים כדי להתאים לכל הצרכים. זה מכסה בעדינות את הגוף שלך, נותן לך תחושה מיוחדת של רגיעה והנאה.

לשנת לילה טובה

קנו את שמיכת הקיץ הרכה של Utopia Microfiber מהחנות המקוונת של אמזון. חומר הריפוד נסגר בצורה מושלמת ואינו מאפשר לשום מוך לברוח מבפנים השמיכה. שמיכות פוך ושמיכות פוך של Hamvay-Lang PureDelight מושרות בפוך אווז הונגרי לבן, ומספקות פוך אווז אותנטי לכל מי שמחפש את המראה והתחושה של פוך אמיתי.

שמיכות פוך PureDelight ו-PureDelight שלנו זמינות במיטות זוגיות

זוגיות, קווין או קינג סייז. אנחנו אוהבים שמיכות פוך עבות כל השנה. למי שמחפש אפשרויות עונתיות, נסו שמיכות פוך קלות בקיץ ושמיכות פוך בינוניות בחורף. כדי להכין מיטה עם שתי שמיכות פוך, צריך לקפל את שתי שמיכות פוך בודדות לאורכן ולערום אותן זו לצד זו על המיטה הזוגית. אם המיטה שלכם רחבה, ייתכן שלא תצטרכו לקפל את השמיכה לשניים כי הן נראות מוזרות, כמו שני שקי שינה ארוכים על המיטה (בתמונת הכותרת).

עם מצוינות בביצוע ותשוקה לעזור לאנשים להשיג את השינה המושלמת

HAMVAY-LANG מייצרת כמה משמיכות האווז ההונגריות הטובות בעולם. מגוון מצעי התינוק שלנו כולל ארבע שמיכות פוך קצרות יותר שיתאימו לכל העריסות. המארז שלו, עשוי משי משובח בגימור סאטן מבריק, מלא בפלומת אווז לבן.

שם מקבלים שמיכת קיץ וחורף שניתן לשלב ליצירת שמיכה סופר חמימה בלילות קרים מאוד

שמיכות פוך ושמיכות פוך של Hamvay-Lang הן מוצרי פרימיום המושרים בפוך אווז הונגרי מקורי. למרות שזה עשוי להיות מפתה ללכת על האופציה התקציבית, אם אתה מוכן להשקיע קצת יותר על שמיכת פוך איכותית, יהיה לך לילה נוח ורגוע יותר ותרגיש יותר אנרגיה לאורך היום. כל השמיכות והשמיכות שלנו עשויות מחומרים אצילים, כך שהן מבטיחות שינה בריאה גם לסובלים מאלרגיות.

כדי להפוך את השינה שלך למרגיעה יותר, אנו מוכרים שמיכות פוך ושמיכות פוך ומספקים ערבות להחזר כספי. זה במיטות של ההורים והסבים שלך, וזה כמעט בכל מיטה אחרת שראית. שמיכות פוך ושמיכות PureComfort יוצרות סביבת שינה מרגיעה וטבעית.

עם מערכות השמיכה והכריות הניתנות לכביסה שלנו

אתה יכול למחוק אותם מהרשימה עכשיו ופשוט לשים אותם במכונת הכביסה. היא חביבה יותר מכל שמיכה סינתטית, ומאמינים שהיא מתאימה לאנשים הסובלים מאלרגיה לקרדית האבק ועמידה בפני חיידקים גורמי ריח. חבילה כפולה זו של שמיכת פוך לכל העונה של ג'ון לואיס מציעה תמורה מצוינת לכסף ואיכות מוכחת.

לבסוף

אם אינך בטוח לגבי הגודל, המדריך למידות המזרן והמצעים שלנו יוכיח שאתה צודק ויכסה את מוסכמות המידות והשמות בארה"ב, בריטניה והאיחוד האירופי. אם אתה מחפש איכות ללא תחרות, בדוק את שמיכות פוך ושמיכות פוגרטי שלנו. לאחר מכן תוכל לשלב אותם כדי ליצור מגה ז'קט במשקל 13.5 ק"ג לחורף העמוק ביותר. השמיכות האלה לא זולות, אבל אם הן יכולות לחמם את שניכם בזמן שאתם ישנים, שלא לדבר על לשמר את הזוגיות שלכם, אולי שווה לשלם את המחיר.
לעוד מידע בנושא של שמיכת פוך זוגית במבצע יש לבקר ב- kingofpuh.co.il