קורס אנגלית אונליין לילדים

אם נולדת כדוברת אנגלית שפת אם, אתה יכול כנראה להתייחס למורים לאנגלית ולעובדה שזה עולה כסף ללמוד את השפה. דוברי אנגלית מרוויחים יותר, יש להם גישה לאוניברסיטאות מצוינות וקל להם יותר לנסוע. תוכלו לבחור בין קורסים באנגלית לילדים, שיעורי שיחה, מורים פרטיים או כל שילוב של מה שתשלמו עבור שיעורי ילדיכם.

ההחלטה מתי ילדים צריכים ללמוד אנגלית יכולה להיות החלטה קשה עבור ההורים. לימוד ילדים אנגלית לפני שהם לומדים את שפת האם שלהם יכול להיות גם אתגר וגם סיכוי מתגמל. יש טיעונים טובים בעד לימוד ילדיך אנגלית בגיל צעיר.

ילדכם יכול לשפר את כישורי השפה בבית בעזרת משאבי למידה מקוונים ייעודיים ואיכותיים המניעים אותם

לילדכם יהיה מקום לשפר את כישורי האנגלית שלו בקריאה, כתיבה והאזנה בעצמם בזמן שהוא מתכונן לשיעורים שלו. עם מורה מנוסה, הם יכולים להשתתף בפעילויות מהנות ונושאים שהם נהנים מהם.

הקורסים המקוונים שלנו לאנגלית לילדים גמישים מספיק

כדי להתאים לסגנון הלמידה של ילדיכם. אתה יכול להזמין שיעורי עזר, ותוכל לתכנן שיעורים בצורה הטובה ביותר עבורך, ילדך ומורי בתי הספר. ילדכם יכול ללמוד דרך האפליקציה, הם יכולים להשתתף בשיעורים בכל עת, ותמיד יש בידור מתגמל אם אתם זקוקים להפסקה.

הקורסים שלנו לאנגלית לילדים מתאימים לילדים מגיל 3. שיעורים אינטראקטיביים מוצעים על ידי מורי ברליץ כדי להעסיק את הילדים. אנו עושים הבדל ברור באופן בו אנו ניגשים לקורסי אנגלית לילדים ומבוגרים.

הפעילויות שאנו עושים לילדים אינן זהות לאלה של מבוגרים

אך דומות מאוד. ילדים יכולים לבקוע ביצי דינוזאורים ולקבל תגמולים מפתיעים עבור השלמת שיעורי אנגלית, משחקים וחידונים. בקורסי קיץ לילדים בגילאי 6 עד 17 יש פער גילאים בין השניים, אך פעילויות חברתיות ותכניות שונות מאורגנות.

Preply היא אחת מפלטפורמות החינוך המובילות המציעה שיעורים אישיים עם מורים מוסמכים באמצעות שיחות וידאו בלעדיות. הקורסים מנוהלים באמצעות מערכת ניהול הקורסים Moodle.

המשאבים באתר מטרתם לקדם למידה שובבה לילדים עם יותר מ -150 מיליון משחקים מקוונים ופעילויות להדפסה לילדים בגיל הרך

המשאבים כוללים תרגילי לחץ ואותיות תרגיל במקלדת. האתר דורש מנוי על מנת לגשת לפונקציונליות המלאה שלו, אך כדאי אם יש לך כמה ילדים המלמדים בכיתה עם רמות אוריינות שונות.

זו תוכנית לימודים אנגלית מלאה לילדים לפתח יחידות נושאיות

קורס חינמי זה נלמד באמצעות סרטונים מקוונים וחידונים עם דירוג עצמי. עקבו אחר הקישור לשיעורי הווידיאו או לחצו על הנגן למטה כדי להתחיל. רמות הקורס משקפות את שלבי ההתפתחות של רוב הלומדים הצעירים, החל מ- ESL ועד למתחילים.

שיעורי אנגלית לילדים בקמדן לא רק שמשלבים שיעורים בכיתה בינלאומית

שבה התלמידים משפרים את כישורי השפה שלהם (דיבור, כתיבה, דקדוק ואוצר מילים), אלא גם נותנים לילדכם את האפשרות לחקור את לונדון על ידי השתתפות ב חצי שבוע ביקור לגלות בלונדון. הטיול הוא חלק חינוכי בתכנית הלימודים, שם מקבלים ילדים פעילויות שיעזרו להם לחקור את המוזיאונים השונים, הבתים ההיסטוריים ואטרקציות מפורסמות אחרות שיש ללונדון להציע. ביום ההגעה הראשון נבחנים התלמידים מקום בכיתה על פי רמתם וגילם, עם מקסימום 15 תלמידים בכיתה. מחקר שנערך לאחרונה הראה כי יכולתו של המוח האנושי ללמוד ולסנתז שפות חדשות יורדת לאורך חיינו. מחקרים הראו גם שלימוד שפה שנייה בכל גיל משפיע על התפתחות האינטליגנציה.

רוב הקורסים והיישומים המקוונים דורשים ריכוז ומוטיבציה עצמית ולכן הם אינם הבחירה הטובה ביותר לילדים עם טווחי קשב קצרים

תחרות בשיעורים תובעניים יותר, כמו מתמטיקה ומדעים, יכולה לנקז קצת את תשומת הלב שתלמידי התיכון צריכים להקדיש ללימוד אנגלית. מורים ידידותיים יכולים למקד את ילדכם במשך שעות באופן שאפליקציות קוליות, קורסים ומשחקים אינם יכולים.

בעולם הגלובלי של המאה ה -21

הטכנולוגיה ממלאת תפקיד מכריע בהוראת ולמידת שפות. ישנם אתרים רבים המסייעים לילדים לתרגל מגוון רחב של מיומנויות מבלי לצאת מהבית – נוחות לבית משלהם. דפי עבודה לקורסים מקוונים, תרגילים ומבחנים באנגלית הם הכרחיים, אך משחקים יכולים גם להיות שימושיים לילדים ללמוד.

 
למידע מורחב בתחום של קורס אנגלית אונליין לילדים יש לבקר באתר