פסילת רישיון בגלל סמים

ה- RMV רשאי להשעות או לשלול את רישיון הנהיגה, רישיון הנהיגה או זכות ההפעלה. יש להם את הזכות לערער על ההשעיה לבית המשפט המחוזי בזמן שהאשמות הבסיס תלויות ועומדות.

אינך רשאי להפעיל רכב מסחרי למשך 30 יום אם המינהל הפדרלי לנושאי בטיחות מובילים (FMCSA) קובע שאתה מהווה סיכון קרוב ומוציא "צו פסילה מיידי לסכנה"

הם עשויים להיפסל לתקופה של 180 יום עד 10 שנים בגין הרשעה בגין הפרת חובה בעת הפעלת רכב מסחרי. אם לא נהגת ברכב מסחרי מאז שהורשעת בנהיגה בהשפעת אלכוהול, תוכל לקבל רישיון נהיגה מוגבל המאפשר לך לנהוג בזמן שעוצר בתוקף.

נהיגה ברכב עם אחוז אלכוהול בדם של 0.8% ומעלה עבור בן 21 או נהיגה ברכב מנועי עם אחוז אלכוהול בדם של 0.2% או פחות מהווה השעיה או ביטול רשמי. נהגי CDL כפופים לחוקים המסדירים בדיקות אלכוהול מבוקרות.

הסירוב לעבור בדיקות כימיות

כנדרש על ידי רשויות החוק, הוא ביטול רשמי לשנה. הפסילה יעילה אם סירוב לבדיקת נשימה, שתן או דם או אם נמצא שלנהג רמת אלכוהול בדם של 0.08 ומעלה בעת נהיגה ב- CMV בפועל או מבוקר פיזית (רכב לא מסחרי). קצינים רשאים להוציא היתר זמני לנהג למשך 10 ימים לאחר מועד המעצר, ובלבד שהנהג זכאי להיתר זמני ואינו מורשה להפעיל CMV או רכב מנועי שאינו מסחרי.

מי שמצהיר שקר או מזייף את ביטוח הרכב שלו אשם בעבירה מדרגה שנייה

רישיון נהיגה או לוחית רישוי חסומים בגלל אי ציות לחוק: מכל סיבה שהיא אין לך רישיון זמני ואינך עובד לשום מטרה. אם הרישיון שלך (או לוחית הרישוי) שלך מושעים למשך 30 יום או יותר עקב טעות או הפרת ביטוח, השוטר רשאי להחרים את לוחית הרישוי שלך.

אם שופט מגלה שהשתמשת בסמים בזמן נהיגה

הוא יכול לשלול את רישיונך ולמנוע ממך נהיגה למשך חצי שנה לפחות. במקרה של הרשעה בבית משפט לתעבורה, רשאי בית המשפט להורות על השעיית רישיונך ללא הגבלת זמן. במקרה של הפרות חמורות, הרשות מחויבת לשלול את רישיונך.
למידע מורחב בנושא של עורך דין מרב"ד כדאי לבקר באתר tabura.co.il

היוצא מן הכלל היחיד הוא לנהגים המואשמים בנהיגה בהשפעת סמים. אם נהג נמצא מפר את חוק הסמים, רישיונו עלול להישלל או להיפסל. המשמעות היא ש- VicRoads יכול להחזיר את הרישיון לאחר פקיעת המנעול.

משיכת רישיון נהיגה

היא אובדן רישיון נהיגה מסחרי לפרק זמן מסוים. השעיה בגין נהיגה ברמת אלכוהול בלתי חוקית של 0.8% ומעלה, סירוב לעבור בדיקות נשימה, שתן או דם, הוכחת הרשמה לבית ספר DUI, או בקשה לשימוע מינהלי לצורך חזרה אפשרית במקרי מצוקה. יש להודיע על רמות אלכוהוליות לא חוקיות לפחות 30 יום לפני מתן הרישיון להחזרת מצוקה.

רישיון נהיגה מסחרי (CDL) ורישיון למידה מסחרית (CLP)

נהג בעל רישיון מסחרי מסוג A או B או CDL זכאי לנהוג ברכב מסחרי, פרטי או לא מסחרי עם רישיון אחד בלבד. אם הנהג מבצע עבירה המחייבת השעיה או משיכת רישיונו, הוא יאבד את כל רישיונות הנהיגה, כולל רישיונות נהיגה מקצועיים.

מחזיק CDL שרישיונו נשלל או נשלל אינו רשאי לנהוג ב- CMV במהלך תקופת ההשעיה או הביטול. עם זאת, הוא רשאי לבקש הרשאות נהיגה מוגבלות להפעלת כלי רכב פרטיים שאינם מסחריים.

לפתיחת הליכים פליליים אין כל השפעה על השעיית רישיון הנהיגה או משיכתו. העובדה שניתן לפסול נהג לפני השעיה או פעולה בגין נהיגה בהשפעת אלכוהול פירושה שהזמן הכולל בין פסילה להרשעה ב- DWI או DWI עשוי לחרוג ממגבלת הזמן שצוינה.

הוראות רגולציה מגבילות השעיות מסוג זה לאלה המוטלות על ידי כללי רישיון נהיגה ממלכתיים

המפרטות את הסיבות שבבסיס ההשעיה. סעיף 3835 מגדיר את המונח "פסילה" כאילו הוא חל רק על נהגים אשר חייבים להיות בעלי CDL, אך סעיף 39115 חל על נהגי CMV אחרים הכפופים לתקנות הבטיחות של רשות התחבורה הפדרלית, כולל השעיית רישיון אישי או רישיון נהיגה בגין מעשה. זה לא כולל אדם מלהפעיל CMV. תנאים אלה הם תנאים מוקדמים לפסילת מישהו בגין עבירה במסגרת SS38351.

אם אתה בודק חיובי לסמים

רישיון הנהיגה שלך יכול להיות מושעה עד 24 שעות. אם יואשמו בנהיגה בהשפעת סמים, יהיה עליכם חיוב תלוי ועומד בנהיגה בהשפעת סמים כנגד רישיונכם עד למועד בית המשפט שלכם. עם זאת, אם אינך מואשם בנהיגה בהשפעת סמים, רישיונך יישאר בתוקף עד לביטול האישום, הוצאתו או האיסור על ידי בתי המשפט.

הסוכנות עשויה להפנות אותך לשירותים אחרים כגון יועץ לסמים ואלכוהול או לרופא שלך אם הם סבורים שיש לך בעיה בסמים

במסגרת תוכנית לשינוי התנהגות אינטנסיבית, נהגים שנתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול וסמים יכולים להיות מורשעים בעבירות סמים פחות חמורות כמו נהיגה ללא רישיון. אתה זקוק לאישור רישיון כדי לשרת את זמן הפסילה או ההשעיה.