פורץ מנעולים ודלתות

מנעול דלת רופף יכול להישמע כמו הדבר המפחיד ביותר כשאתה עובר דרך דלת – בעיה במנעול. פריצת מפתח למנעול, הם אומרים מניסיון, יכולה להיות קלה כמו הליכה קצרה לחנות החומרה המקומית או קשה כמו שעה – נסיעה ארוכה לתחנת הדלק המקומית שלך.

אם הברגים בלוח הפגיעות קצרים מדי

פורץ יכול להיכנס לדלת ומנעול הממוקם על הרצפה או מאחורי סגר ננעל. לדלתות האבטחה יש גם כמה מאפיינים אחרים, כמו לוחות מקדחים המכסים את המנעול וממוקמים במסגרת דלת המגנה עליו מפני כניסה כפויה. ישנם כמה מנעולי הדלתות הבטוחים ביותר, שמצוידים בבית אטום לקידוח המונע את הסרת המנעולים מהדלתות. אם פורצים נכנסים, עליכם לנעול עם בריח, אחרת תוכלו פשוט להיכנס לדלת אם הבורג ארוך מדי.

אם יש לך מנעול עם בריח יחסית קצר

אתה יכול לפתוח את הדלת בקלות מבלי להשתמש בכלים מוזרים או מוטות. מנעולים אלו דורשים מהפורץ כלים מיוחדים להיכנס למנעול שרוב הפורצים לא יישאו עימם, ניתן לרכוש אצל מנעולן בטבריה מחברתנו. הברגים ארוכים יותר מהברגים והכפתורים בחלק מהמנעולים, מה שמקשה על פריצתם של פורצים. מנעולים של שני צילינדרים מוגנים מכיוון שאין מקום על הצילינדר בו פורץ יכול להעביר יד לפתיחת דלת מהחדר. בְּתוֹך.
לעוד פרטים בנושא של פורץ מנעולים ודלתות מומלץ לגשת לאתר ofirlock.co.il

אם הדלת שלך איכותית ועמידה

כך שהמנעול מותקן כהלכה, פורץ מנעולים מטבריה והסביבה ינסה להיכנס לביתך על ידי פריצת או מסובב את משקוף הדלת. אם יש לך את המנעול הנכון על הדלת שלך, הפורצים יכולים לפצח את המנעולים בכוח גס או במברג והם מחוץ לבית תוך שניות. יש להם מנעול עמיד יותר בניסיון להרים אותו, כך שפורצים צריכים לעבוד כפליים בכדי להיכנס לבית. יתר על כן, אם אתה שם חלון או דלת מאחורי המנעול שלך, לפורץ קל יותר לשבור את החלון ולפתוח את הדלתות מבפנים מאשר אם היו נעולים.

סיבה נפוצה למנעולי דלתות רופפים היא שהרכיבים הפנימיים אינם מחוברים זה לזה כפי שהם אמורים להיות, מה שמוביל לטיפול בדלתות. דלתות ומנעולים רופפים עלולים גם להוות סכנת שריפה, במיוחד אם הם משמשים כדלתות או מנעולים.

הוצא את המפתח תמיד מהמנעול לפני שאתה נועל את הדלת

אך אל תתן לפורץ להיכנס או השאר אותו במנעול עד שהוא ניפץ דרך חלון הדלת כדי להיכנס ולפתוח אותו. חלק מהפורצים יכולים להתגבר על סוג זה של נעילה באמצעות כרטיס אשראי או פריט דומה כדי לדחוף את התפס לאחור ולפתוח את הדלתות.

אם יש לך רק כפתור אחד ומנעול אחד על הדלת, אתה יכול להוסיף מנעול עם בריח שנמצא במרחק של 6-8 אינץ 'מידית הדלת. מנעולן בטבריה יכול להצמיד מנעול לדלת ארון בחלק הפנימי של הדלתות ואז להסתובב בידית כדי למנוע את פתיחתה בקלות.

פאטלוק מונע מהידית החיצונית לעבוד כאשר המנעול נסדק ופורץ מנסה לפתוח את הדלת

פאטלוק עובד על ידי החזקת מנגנון הנעילה במקום גם לאחר הפסקה, וקיימים חיזוקים למנעולים בשוק כיום. מוט בטיחות בחצר הוא מוט בטיחות נוסף שמתאים מעל ידית הדלת.

למרות שזה סוג הדלת היחיד המשתמש במסגרת פלדה ומומלץ על ידי גארדה, היא חזקה באופן מפתיע מכיוון שהיא מצוידת במערכת נעילה. מנעולנים מטבריה מחזיקים את כל הציוד הנל.

סוג זה של מנעול חזק מספיק בכדי להביס פורץ על ידי הרמת המנעול או פשוט דפיקה על ידית הדלת בפטיש

מנעולים אלה הם אידיאליים למקומות בהם אינך רוצה שמישהו ינעל דלת מבפנים ללא מפתח בערים מרכזיות כגון טבריה. מקובל יותר להשאיר דלתות מוסך פתוחות, אך המשטרה מדווחת כי לעיתים קרובות הם נתקלים בדלתות פתוחות ופורצים מנצלים את ההזדמנות. יש לשמור עליהם נעולים ולכן מנעולים בדלתות ציבוריות מוצבים לרוב בחוץ.

גנבים רבים דוחים לפחות 30 אחוז מהפריצות שאינן כרוכות בכניסה כפויה פשוט על ידי נעילת הדלת, על פי משרד המשפטים בטבריה.