משחת שיניים לבעיות חניכיים

הרכיבים השוחקים של משחת שיניים להלבנת שיניים אינם אידיאליים לאנשים עם מחלת חניכיים קשה או רגישות בשיניים. יתר על כן, הכתמים העמוקים המהותיים בשיניים אינם מוסרים, כמו במקרה של הלבנת שיניים מקצועית, כך שהתוצאות שלך יכולות להרגיש חסרות ברק. אנו ממליצים לבקש ניקוי מקצועי לאחר הלבנת השיניים.

זנים אחרים של משחת שיניים פותחו במיוחד עבור חולים עם מחלת חניכיים קשה או רגישות בשיניים

אם ברצונך למנוע דלקת חניכיים, חפש משחת שיניים עם יתרונות בריאותיים מוכחים לחניכיים, כמו למשל קו מוצרי ניקוי רעלים מציצה. במקום להשתמש במשחת שיניים פלואוריד, משחות שיניים מרופדות על מדפי החנויות עם מותגים המתיימרים להפחית דלקת חניכיים, לרענן נשימה ולהלבין את השיניים.

הקפידו לבחור משחת שיניים פלואוריד עם חותם ADA. השתמשו במשחת שיניים קורסודיל, המסירה רובד וחיידקים שהצטברו מהחניכיים ועוזרת לשמור על האטם בין החניכיים לשיניים הדוקות.

צחצח שיניים במשחת שיניים נגד דלקת חניכיים

כדי להילחם במחלות חניכיים. כדי למנוע אובדן חניכיים ואובדן שיניים, שפר את בריאות הפה שלך על ידי קניית משחת שיניים אנטיבקטריאלית. נדרשים רק שלושה צעדים פשוטים כדי לשמור על ניקיון החניכיים והשיניים ומניעת מחלות חניכיים.

צוות השיניים המקצועי שלנו בפרמייר פריודונטיה יכול לספק לך מידע שימושי על אופן הטיפול בחניכיים שנפגעו ממחלת חניכיים, כולל סוג הנכון של משחת שיניים כדי לשמור על בריאות השיניים והחניכיים.

על פי נחילי סוקרי אמזון

שימוש במשחת שיניים פריודונטלית יכול לסייע בריפוי והפחתת דלקת חניכיים. משחת השיניים הטובה ביותר כנגד מחלת חניכיים היא טיפול שנלחם בחיידקים, מכיוון שמחלת חניכיים עלולה להוביל לרובד ואבנית בשיניים. זה יכול לעזור בהסרת חיידקים מזיקים שעלולים להפוך לדלקת חניכיים ולמנוע התקדמות דלקת חניכיים לשלב מתקדם ומזיק.

אם אינכם משוכנעים ממרכיבי הסוקרים, אתם יכולים להיות בטוחים כי פריודונטקס היא חברה המתמחה במשחת שיניים למחלות חניכיים או דלקת חניכיים. הם מציעים כמה אפשרויות שונות להילחם במחלה, כולל רעננות נוספת , מנטה נקייה.

זה עוזר לשמור על חניכיים במצב בריא ומסייע בשמירה על חוזק השיניים

בשימוש יומיומי זה יעיל פי ארבעה בחיסול הצטברות פלאק מאשר בשימוש במשחת שיניים רגילה. —- – ניתן להסיר את הרובד או האבנית על ידי רופא השיניים או השיננית, והחולים יכולים למנוע דלקת חניכיים על ידי צחצוח, שימוש בחוט דנטלי ואכילה. תחת פיקוחו של רופא שיניים, חולים יכולים להשתמש גם במי פה מרשם כדי להילחם בחיידקים דרך הפה הגורמים למחלות חניכיים. — משחת שיניים יעילה לתנאים אלה יכולה לסייע בהסרת פלאק על ידי מכיל מרכיבים כגון נתרן מימן פחמתי, נתרן פלואוריד ופח פלואוריד, שרובם מכילים נתרן לאוריל סולפט, ליצירת אפקט מקציף המאפשר את החומרים להגיע לאזורים בפה שקשה להגיע אליהם.

מוצר משחת שיניים חדשני זה כולל מערכת הגנה על חניכיים עם ויטמין E להחייאת חיזוק החניכיים והפלואור

כדי להגן על אזורי שורש חשופים. הכוח האנטיבקטריאלי המוגבר של משחת השיניים הופך אותה ליעילה במאבק ומניעת דלקת חניכיים ומחלות חניכיים. על פי ליביונקס, המחקר שלנו הוא המחקר המבוקר הראשון שהראה כי משחת שיניים זו מציגה שיפור מדיד בחולים עם דלקת חניכיים, הפוגעת בלמעלה מ -65 מיליון אמריקאים, או במחצית מכלל המבוגרים בארה"ב בני 30 ומעלה.

אלפי מבוגרים סובלים מבעיות חניכיים

מה שהופך אותה לאחת הבעיות הנפוצות בבריאות הפה. דלקת חניכיים, צורה קשה של מחלת חניכיים, קשורה לאובדן שיניים, מחלות לב, מחלת אלצהיימר, סוכרת וסרטן, ולפי החברה מספר מחקרים דיווחו כי אנשים הסובלים ממחלת חניכיים כרונית נוטים יותר לסבול מסיבוכים חמורים ומסכני חיים. מ- COVID-19. מחלת חניכיים יכולה למלא תפקיד גם במה שמכונה "אפקט COVID ממושך", שבו שליש מחולי COVID שאינם מחלימים מראים תסמינים כמו בעיות חניכיים (שיניים רופפות ואובדן שיניים) תוך שבוע מהאבחון, אומר Livionex. .

מחקרים מראים כי יותר ממחצית המבוגרים האמריקאים סובלים ממחלת חניכיים

אם נתקלת אי פעם באחת ממשחות השיניים החניכיות הטובות ביותר, תשמח לדעת שישנן דרכים נהדרות רבות להילחם בדלקת חניכיים או דלקת חניכיים. כדי להילחם בבעיות חניכיים, הנה כמה חידושים חדשים ופורצי דרך בבריאות הפה שפותחו על ידי מומחי שיניים, כגון משחת שיניים אוראלית- B למחלות חניכיים.

מחלת חניכיים נגרמת על ידי רובד

חיידקים המצטברים בשיניים. אם לא מוסר על ידי צחצוח ושימוש בחוט דנטלי זה יכול לגרות את החניכיים הגורמות למחלת חניכיים אדומה, נפוחה ומדממת ותסמינים מוקדמים של מחלת חניכיים, הידועה גם בשם דלקת חניכיים.

אם רובד נוצר ונשאר ללא טיפול

העצמות התומכות בשיניים שלך יכולות להיהרס, וכתוצאה מכך אובדן שיניים ואובדן שיניים. דלקת חניכיים היא דלקת בחניכיים הפוגעת ברקמות ובעצמות בפה. פריודונטוזיס הוא מוצר נפוץ בקרב אנשים הסובלים מאחד הסימנים המוקדמים ביותר למחלת חניכיים, כלומר דימום בחניכיים.

כטורודונטולוגיה מובילה אנו מכירים במחלות חניכיים, המכונות גם מחלות חניכיים, באמצעות בדיקות שיניים. בדיקות שיניים קבועות וניקוי שיניים דו שנתי מאפשרים לנו לאבחן את המחלה לפני שהיא מתקדמת לשלב מתקדם.
על מנת לקרוא פרטים מורחבים אודות פור אוור ברייט משחת שיניים ניתן לבדוק ב- artmedicalcenter.co.il

Sensodyne Sensitive Gum מנוסח בכדי להקל על רגישות השיניים תוך שיפור בריאות החניכיים

ניסוחים למשחת שיניים קורסודיל נבדלים ממשחת שיניים קונבנציונאלית בכך שהם משתמשים בחלקיקי נתרן מימן פחמתי מזוקקים כדי לפרק את שכבות הרובד והחיידקים על השיניים, מה שמקל עליהם להסיר מאזורים שקשה להגיע אליהם.

משחת שיניים של Closys Anticavity Fluoride מכילה מרכיבים חזקים ההורגים חיידקים והצטברות חיידקים על רובד

הוא מכיל גם חומר ליטוש עדין להלבנת השיניים. משחת שיניים זו זולה, אך חזקה יותר מרוב מתחרותיה. כשמדובר בבריאות הפה שלך, זה לא רק עד כמה השיניים שלך ישרות או עד כמה החיוך שלך קורן. זה שאתה צולל הפנינים הכי חסר חלל בעיר, לא אומר שאתה חסין מפני מחלות חניכיים. למרות שמחלות חניכיים אינן כואבות, לרוב האנשים אין מושג מה קורה עם החניכיים שלהם.