מקרנים מומלצים 2021

Epson Home Cinema 2150 הוא מקרן LED 1080p עם תמונה בהירה נהדרת ורמקולים טובים וקל להתקנה. עם מסך מקסימלי של 130 אינץ ', שלל טכנולוגיות איכותיות ברמה עולמית ומערכת הפעלה לטלוויזיה הפותרת את אחת התלונות העיקריות שלנו על המקרנים הטובים ביותר הקיימים כיום, היא מהווה בחירה בנוקאאוט עבור אלה חדשים למקרני קולנוע ביתי. .

אם אתה משקיע בקולנוע ביתי אמיתי

רוב מתקני הסלון לא יאפשרו לצופה הממוצע לראות את ההבדל בין מקרן 1080p טוב למקרן 4K זול. אתה יכול לצפות בתכנים ללא אור סביבה בחדר חשוך, אך מקרני קולנוע ביתי אינם בהירים במיוחד, ואינך רוצה לעבור יותר מ -2,000 לומן. עבור מקרן בעל יכולות המקרן הטובות ביותר, מודל בסיסי שניתן להשתמש בו לכנסים, שירותי דת, מצגות משרדיות ורוב תוכניות הטלוויזיה שלך, סרטים ומשחקים, עליך לשדרג למקרן קולנוע ביתי 4K.

השכרת מקרן ביתי

מצד שני

מקרני בידור ביתי גמישים יותר מדגמי קולנוע ביתי מסורתיים וניתן להשתמש בהם בחדרי משפחה עם אור סביבה ניכר למשל. ראוי לציין כי מקרנים רבים לקולנוע ביתי נראים כל כך טוב שהבעיה בהצגתם היא שאין להם מקום. מקרני בידור לבית מיועדים לצפייה מדי פעם, כך שאיכות התמונה שלהם מתאימה היטב לדגמי קולנוע ביתי.
למידע נוסף בתחום של מקרנים מומלצים 2021 ניתן לבדוק כאן:

JVC DLA-NX7

הוא מקרן קולנוע ביתי HDR המספק רזולוציית 4K אמיתית (4096 x 2160), והניגודיות הגבוהה שלו בשילוב עם רזולוציות 4K מספקת ביצועים מעולים במחיר סביר. אם אתה רוצה את התמונה הטובה ביותר לקולנוע הביתי שלך, אין מקרן טוב יותר מה- JVC-DLA-NX9. זכור כי אינך צריך למתוח 4K כדי להפיק את המחיר והאיכות הטובים ביותר ממקרן, כך שזה מסתכם במקרן הטוב ביותר עבור PS5 ו- Xbox series X, המקרן הנייד הטוב ביותר והמקרן הטוב ביותר לבית מַקרֵן.

השכרת מקרן נייד – זעיר

מקרן SONY עם שילוב של תמונות 4K בהירות

צבעים מרשימים וזרמי תמונה קצרים במיוחד ארוזים בעיצוב אלגנטי, זוהי בחירה מבריקה עבור שימושים ביתיים. VW325ES הוא מקרן הקולנוע הביתי היקר ביותר עם מחיר קמעונאי של $ 5,500, אך אם אתה מעריך את איכות התמונה ויכול להתאים אותו לתקציב שלך, הוא אמור להיות בראש הרשימה שלך. Epson Cinema Home 5050UB עושה עבודה מצוינת במחיר שלו אם אתה רוצה מקרן שנראה טוב עם תוכן 1080p, מציג צבעים משופרים עם HDR ומדגיש פרטים בתוכן 4K.

למרות שזה לא מקרן 4K מקורי והיחיד עם שבב Full HD

Epson Cinema Home 4010 תומך בתוכן 4K וגם HDR עם טכנולוגיית שיפור 4K המתקדמת שלו. מקרני בית Epson 3800 4K אם אתם צופים בספורט, מזרימים סרטים או משחקים, מקרני קולנוע ביתי של Epson מספקים תוכן 4K מושלם עם בהירות מדהימה, מיפוי תמונות ודיוק צבע.

VW325ES משתמש באותו שבב מסוג 3 ומערכת הדמיה 4K SXRD המשמשת במקרני קולנוע Sony 4K בחלק מבתי הקולנוע הטובים בעולם. בהשוואה לרוב מקרני 3LCD, הוא מגביר את הניגודיות ואת עומק הצבעים תוך צמצום אפקטים של דלת המסך וחסימת עיוות התמונה.

הם נעים בין מקרני פיקו זעירים או כף יד ועד דגמי קולנוע ביתי המהווים את מרכז המרתפים

הקולנוע הביתי ומקרני הבידור הביתי שהם בהירים מספיק בכדי להתמודד עם אור הסביבה בחדרי משפחה עמוסי חלון. מקרני קולנוע ביתי מיועדים לשימוש בתיאטרון, בחושך או בקולנוע.

תחשוב על השעות שבהן תוכל לצפות בתוכן טלוויזיה וסרטים חיוניים עם אחד ממקרני הקולנוע הביתי הטובים ביותר שאתה יכול לקנות בכסף

אם אתה רוצה לקחת את מערכת הקולנוע הביתית שלך לשלב הבא או להחליף את הטלוויזיה במסך ענק וענק, אז אחד המקרנים הטובים ביותר הוא רק קומץ מההימורים הטובים ביותר שלך ומכסה מגוון אפשרויות החל משמות מבוססים ועד לכל תַקצִיב. קולנוע נראה מהרגיל או לא כיף בלי מסכה, לכן הסתכלנו על המקרנים הטובים ביותר לקולנוע ביתי לשנת 2021, בין אם אתה צופה בסרטים או בתוכן ספורט תוך כדי תנועה או בבית.

אם יש לך אחד המקרנים הטובים ביותר, צפה שתמונה בגודל 100 אינץ 'תהיה הנורמה, אך חלק מהדגמים מציעים הקרנות של עד 300 אינץ' או עד 40 אינץ 'אם יש לך מקום על הקיר.

Epson 2000 Home Cinema 4010 4K Pro נמנה עם מקרנים דו-ממדיים הודות לתכונות כגון בהירות של 2,400 לומן

IRI דינמי, זום ממונע ושינוי מיקוד קדילאק פי 2.1. מקרן 4K DLP HT3550 הוא חלק מסדרת המקרנים של BenQ CinePrime ליישומי קולנוע ביתי בהם שחורים עמוקים וצבעים מדויקים חיוניים למקסם הבהירות. בדיקה זו בחנה DLP מול LCD, סוג של מקרן ביתי רגיל, וכזה שבו מקרני DLP משתמשים במקור אור לייזר במקום בנורת ליבון, שמחירה נע בין 530 ל -2,800 דולר.

Epson TW7000

הוא אחד המקרנים האהובים עלינו בשוק עם תכונות כגון תמונות ברזולוציה גבוהה של 4K וניגודיות גבוהה. גיימרים מקצועיים יכולים לחוש את זמן ההשהיה של 6.7ms כאשר לא משחקים Valorant, אך לאופטומה יש אחד ממקרני הגיימינג הטובים ביותר בשוק הודות לתמונת 3000 לומן מדהימה ומשחק 4K-60Hz שנשאר יפה ומלוטש בגודל 120 אינץ '.