מעצבי אופנה עצמאיים

בקרו בבוטיק האומנים המבוסס על אולטרארנו ללבוש תלבושות נפלאות ועוצמתיות מבדי דדסטוק איטלקיים. ראש ממשלת איטליה דראגי מאמין כי הקיץ יעקוב אחר המגמות של השנה שעברה וכי נחזור לנורמליות כלשהי בחודש הבא. קיץ זה אומר שאנחנו צריכים את הארון הנכון כדי להחיות את חיי החברה שלנו ולתמוך בסצנת האופנה העצמאית של פלורנטין.

הקולקציה משתמשת בסיבים טבעיים השזורים בסלים שתוכננו והועברו על ידי דורות של מעצבי אופנה בכדי לתת חומר לעולם הסטייל

הבעלים האיטלקיים קווארשמיני וויויאן ונטרוני מעצבים ומייצרים חלקים בודדים בחללים המוארים והאווריריים של סנטה מונאקה. למעט כמה יוצאים מן הכלל, אנו מביטים בך, מושבת נודיסטים, שם אנו מתחילים את ימינו בלבוש.

בניגוד לאוכל שאתה אוכל

הבגדים שאתה קונה ואיפה שאתה קונה הם בחירות שאסור להקל ראש בהן. במקום לייצר מיליוני בגדים זהים, ישנם מעצבים שבוחרים להישאר נאמנים ליופי האופנה. בענף שבו בשורה התחתונה תמיד מדובר בבעלי מניות וצנע, זה יכול להיות מרענן למצוא אנשים שרואים באופנה אמנות.

מעצבי אופנה עצמאיים קטנים צצים בכל מקום בעולם ומתמקדים בחומרים בר קיימא

עיצוב מתחשב, שיטות תעסוקה הוגנות וחוגגים יצירתיות. בהתחשב בכך שמעצבים שבוחרים להישאר נאמנים ליופיה של האופנה מתחרים איכשהו עם ה- H&M של העולם, ראוי להערצה למצוא כאלה שמשלבים אתיקה וקיימות במודלים העסקיים שלהם. הנה 11 מעצבי אינדי שנשארים נאמנים לצורת האמנות שלהם ומנסים להפוך את הענף בכל דרך לקצת יותר טוב.

היום

אנחנו גדולים בעסקים, ומציגים תשעה מעצבי אופנה עצמאיים שאולי לא שמעתם עליהם מעולם. מאמר זה בוחן את הגיאוגרפיה התרבותית של האופנה בערים ומתמקד ביחסים בין מעצבי אופנה עצמאיים לעריהם. ניקי גרסיה מעצבת ומייצרת את אוסף הבגדים שלה בעיר ידועה בזכות הסטארט-אפים המהירים והמונעים הטכנולוגיה שלה -: סן פרנסיסקו.
למידע נוסף אודות בגדי מעצבים מותגים ומעצבי אופנה עצמאיים ניתן לבדוק ב- marqe.com

חיבור זה מפענח את הדינמיקה והשיח התורמים להמשגה עכשווית של ערי אופנה, מעריך כיצד מעצבי אופנה עצמאיים מקומיים (IFD) תורמים להתמצאות מחדש של חשיבה על ערים ואופנה, ומודד כיצד הם שומרים על זהות אופנתית מקומית בערים ש אין מאפיינים מוכרים אוניברסלית של עיר אופנה, כגון תשתיות. הדיון שופך אור על המורכבות של מה שהופך עיר ל"עיר אופנה ", יחסי הגומלין בין התעשייה, התרבות והעיצוב הקמעונאי, ומזהה את האלמנטים הבסיסיים של בנייה ושינוי עיר האופנה.

אחרי כמה הצעות מדהימות

הקמנו 100 רשימה חזקה של מותגים עצמאיים מדהימים. תחשוב על מעצבים צעירים כמו רפאלה הנלי ולו דאלאס. מבריט האוורד ורוזמרי רובינסון מקו בית PGF ועד בריט רוז, בזמן שהם עובדים על מוצרים לקו שלהם עם מעצבים אחרים, הם עדיין מוצאים זמן ליצור קווים משלהם של עיצובים ייחודיים שנמכרים ברחבי הארץ.

למעשה

אתגר ה- Versalette מתחיל בשבוע הבא, וכבר תוכלו להחזיק אחד כזה. לכל חלק יש מספר ייחודי של שמות, שכן ג'וס הציג עגילי כסף בעבודת יד ידידותיים לתקציב שנראים כאילו הם פשטידות מסולסלות על יצור ים. בקר בנעלי Del Ghirlandaio לקבלת שמות נוספים, אולפנים ורכישות בחנויות.

קל לקחת כמובן מאליו את מוצרי המעצבים המדהימים העומדים לרשותנו

מעצבת קולינה סטראדה, הילארי טימור, בנתה את התווית הקטנה שלה תוצרת ניו יורק מתוך הנחת יסוד שהופכת את העולם למקום טוב יותר ונלחמת בשינויי האקלים. לשם כך, ב- 31 במרץ, היא מעניקה הנחה של 15% על כל המכירות לילדים רעבים למי שרוצה להראות תמיכה ולקנות את התווית שלה.

לא במפתיע

אפשר לראות את ההשפעה הזו בצילום של אמלי הלמשטדט, מעצבת מקופנגן, שהייתה מועמדת לפרס LVMH. מעצבים עצמאיים עובדים בלוח זמנים עמוס ובתקציבים צפופים, ולמרות הזוהר של התצוגות שלהם, עליהם לנווט בין מחזורי משלוח למחזורי משלוח.