מחמם מים מיידי חשמלי

מחמם מים חשמלי מסייע להפחית את צריכת האנרגיה של הבית שלך על ידי ביטול הצורך בחימום מים ממיכל אחסון שאינו בשימוש. במקום לחמם מים בעת הצורך, חסל את אובדן האנרגיה המתנה שאתה מקבל ממכלי אחסון. הם מחממים את המים כשהם זורמים דרך המכשיר, באמצעות מחליף חום כדי להביא אותם לטמפרטורה.

מחמם מים חשמלי זול יותר מבחינת עלויות רכישה והתקנה מאשר יחידות המונעות על ידי גז

מחמם מיידי חשמלי מספק מים חמים לפי דרישה עם חיסכון באנרגיה ותופס פחות מקום בבית שלך. בית משתמש ב -41 ליטר פחות מים חמים לדרישה עם דוד מים והוא חסכוני באנרגיה 24-34% בהשוואה לדוד מים רגיל.

היתרון העיקרי

הוא שהם מבטלים את העלות הנוספת של שמירת 40 עד 50 ליטרים של מים במיכל אחסון כך שתוציאו פחות אנרגיה. מחממי מים ללא מיכל (נקראים גם יחידות לפי דרישה או מחממי מים מיידיים) יכולים לצרוך 30 עד 50 אחוז פחות אנרגיה ליחידה מאשר מיכל, בהתאם לצריכת המים, וכך לחסוך למשק הבית הטיפוסי 10000 שקל או יותר בשנה. בתים עם מיכלי פרופאן מלאים בגז נהנים מהיתרונות של דרישת מים חמים כאשר הם מותקנים ביחידות נטולות מיכל המונעות בחשמל.

מחליף חום (סליל התנגדות חשמלי) מחמם בדרך את המים לטמפרטורה הרצויה

למכשירים נטולי טנקים לוקח כ -15 שניות להעלות את טמפרטורת המים, כך שתצטרכו לחכות עד שהמים החמים יגיעו לראש המקלחת או לברז, כמו בחימום המיכל. כאשר המים החמים מופעלים, המים הקרים עוברים דרך צינור לתוך יחידת חימום המים ללא מיכל, שם הם מחוממים על ידי מבער גז או על ידי אלמנט חשמלי.

מיועדים להתקנות חוץ, מתקנים חיצוניים ניידים אלה בנויים לחימום מים בחדרים ללא בקרת אקלים. אידיאלי עבור בתים קטנים, הם יכולים לחמם עד שני ליטר מים בדקה, מספיק לשני כיורים ומקלחת.

 

הוא מייצר מים חמים בעת הצורך וכשצריך אותם וחוסך 27 עד 50 אחוזים מדלק הדלק בהשוואה למחממי טנקים. בניגוד לתנורי חימום מתחרים המופעלים על ידי גז, מערכת זו זורמת עם חמישה GPM ומספקת ביעילות לאביזרים הביתיים מים חמים בשפע. זרימת המים של 0.43 עד 1.14 GPM אינה מספקת מספיק מים חמים או חמים למקלחת.

כאשר זרימת המים מגיעה ל -125 מעלות פרנהייט, למשל, המכשיר מכבה את הלפיד. ב- 1-1.5 GPM, בהתאם לטמפרטורת המים הנכנסים, זה מספיק למקלחת ברזים, אך ייתכנו תנודות.

מחמם המים נטול מיכל Stiebel Eltron כולל תכונות מתקדמות לבקרת זרימה כדי לשמור על המים חמים ופועלים, ומשתמשת בתצוגה דיגיטלית נועזת להצגת חיסכון בעלויות שנצברו.

טכנולוגיית Circ Logic הגאונית שלה מאפשרת לך להתאים את תבנית המחזור לחימום המים בעת הצורך

ניתן גם להפעיל ולכבות את המערכת מרחוק ולשלוט בטמפרטורת המים. מחממי מים חשמליים הופכים פופולריים יותר ויותר בשל פוטנציאל החיסכון באנרגיה ויכולתם לספק מים חמים לפי דרישה.

מחממי מים מהירים יכולים לחסוך למשקי בית עד 10,000 ש"ח לשנה לעומת דוד שמש

תלוי עד כמה הם יעילים וכמה מים חמים משתמשים בהם. לדעתנו, מחממי מים מיידיים של SIO הם הבחירה המושלמת למי שזקוק ליחידה קטנה שאינה משתמשת בכוח רב, במיוחד במצב המתנה. תנורי חימום חסכוניים באנרגיה לא רק מכסים את צרכי המים שלכם, אלא גם הארנק שלכם יודה לכם כאשר תתחילו לחסוך בחשבון החשמל שלכם מדי חודש.

גודל תנור חימום מיידי הנדרש לביתך תלוי במספר התושבים בבית

התושבים בבית, דרישות השימוש היומיומיות, גודל הבית שלך, הטמפרטורה הממוצעת, האזור הגיאוגרפי וכיצד הטמפרטורה הממוצעת נמוכה ומה שנדרש כדי להגדיל את פיזור החום והמים לטמפרטורה האופטימלית. אם הבית שלך כבר כולל חימום אחסון, ייתכן שיהיה צורך להגדיר מחדש את קווי החשמל הקיימים, קווי הגז, צינורות המים, אוורור ודגמי הגז כך שיתאימו ליחידה ללא מיכל. לראשונה, עלויות ההתקנה עשויות להיות גבוהות יותר משינוי טנק פשוט.

כדי לחמם 150 ליטר מים של 40 ליטר לטמפרטורה של 60 מעלות, דוד מים מיידי יצטרך לייצר 100,000 BTU לשעה, בהנחה של 100 אחוז יעילות בעת שימוש במכשיר יחיד. דגמים גדולים המופעלים על ידי גז לא יספקו מספיק מים חמים לשימוש בו זמנית או מרובה בבית גדול. אם תבצע את המחקר שלך, תגלה שלמערכות חימום חשמליות ללא טנקים יש גורם אנרגיה של 95 אחוזים או יותר.

מערכת זו ללא מיכל 6-GPM מיועדת לספק לך אספקה אינסופית של מים חמים ונוחות

ה- N-120 נבנה בשותפות עם תעשיות ניאגרה והינו מחמם מים מהיר מיידי של 220 וולט המספק 100% מים ללא מיכל בכדי לספק מים חמים בשפע לבית או למשרד שלך בעלות נמוכה. שטיבל, אלטרון וטמפרה דורשים חשמל של עד 300 A בזמן שיא ומשתמשים באספקת אנרגיה קטנה כדי לספק לך את המים החמים השופעים.

במדריך שלנו לחימום מים מיידי

אנו מסבירים כיצד הם פועלים, מספרים לך את כל מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה קונה אחד ומכניס מתקין שיכניס אותך וידליק את היחידה כך שלא יהיו מוזרויות לא צריך להפתיע אותך אם נגמר לך הדלק. סקירת Stiebel Eltron Tempra EcoSmart Eco זמינה בגדלים שונים כדי לענות על צרכי המים שלך. יש לנו תעודת בטיחות על פי תקן UL 4.99 (ETL) המפרט אותו כמחמם מים חשמלי שנבדק והוסמך לתאימות ללא עופרת על פי תקן NSF 372.