מוצרי נייר ממותגים לעסקים

המבחר הרחב שלנו של שקיות נייר מציע אינסוף הזדמנויות לבנות את התיק המושלם המיועד לייצוג העסק שלך. בחר מתוך מגוון אפשרויות חומר שקיות נייר מותאמות אישית, כולל חוזק, למינציה והברק והתאם אישית את לוגו החברה שלך כדי לקדם את המותג שלך ולשמור אותו מול לקוחותיך לאורך שנים. יש לנו פריטים המותאמים ללוגו החברה שלך, ורבים מאיתנו עיצבו אופטימיזציה של צורות, צבעים וסגנונות לצרכיך. אתה יכול לראות את הלוגו ולוחות הנייר שאתה מעוניין ללחוץ עליהם כדי לקבל מידע מפורט ולראות את המחירים הזולים במיוחד – המחירים הסיטונאיים הזולים והנמוכים שלנו ישמחו אותך.

שקיות נייר יוקרתיות של Golden Choice

קופסאות שי ואריזות אחרות מיוצרות בעבודת יד על מנת להבטיח מוצר סופי איכותי. בנוסף, Golden Choice מציעה מגוון חסכוני של תיקים רב פעמיים המציעים עמידות יוצאת דופן ויחזור רב. נייר Gator מציע מוצרי מזון מודפסים ושקיות קמעונאיות בכל הגדלים והצבעים. בין אם אתם נהנים מתאבן ביום משחק, מלוגו קבוצתי על מגש או שמקדמים את לוגו החברה שלכם בפיקניק משרדי – נייר Gator יכול להחיות את המותג שלכם. גרסאות הכוסות שלנו מורכבות מכוסות נייר חמות, כוסות נייר קרות, כוסות פלסטיק רכות שקופות וכוסות פלסטיק שקופות. הדפסת שם החברה והלוגו שלך על קו כוסות הנייר Gator היא דרך חסכונית לקידום העסק שלך.

תן לנו לעזור לך להפוך את עיצוב המותג שלך

את מושגי הפרסום שלך ואת האריזות המותאמות שלך למציאות. במטרה להפוך לחנות הסופרמרקטים של אמריקה לקידום מכירות של אמריקה בהתאמה אישית בשנת 1995, אנו מספקים שירות מלא לכל הדברים המודפסים בהתאמה אישית. מרעיון ועד משלוח, Gator Paper הוא המוביל בשוק מוצרי הדפסה בהתאמה אישית.

אנו מציעים כל מיני פריטי קידום מכירות ושילוט, שמציעים לך שפע של אפשרויות התאמה אישית ומיתוג. אנו מציעים מגוון רחב של עטים, טושים, עפרונות, כונני פלאש, כריות למצלמות רשת, כיסויים, ספלים, כריות עכבר ועוד.

מוצרי נייר מותאמים אישית הינה היצרנית המובילה של אריזות קידום מכירות

עם קרטוני נייר קשיחים המשרתים מגוון גדול של ענפי הקמעונאות המובילים. שמונה מתוך עשרה צרכנים מחזיקים לפחות אחד מתוך עשרה פריטי קידום מכירות, מה שב -53 אחוז מהמקרים יוצר רושם טוב לחברות.

מאז 1983 אימפריאל נייר ושות 'תומכת בחברות בפיתוח וייצור של אריזות ומוצרי קידום מכירות מיוחדים

מגוון השירותים שלנו כולל אריזה בהתאמה אישית, אריזות תצוגה, עיצוב קופסאות בהתאמה אישית ועוד ועוד. אנו משתמשים בידע שלנו עבור לקוחותינו והתוצאות מותאמות לצרכיהם.

Resolute מוצרי יער שבסיסה במונטריאול מספקים נייר עיתון

נייר טישו ונייר מיוחד לשוק ארה"ב, כולל מגזינים, קטלוגים, הוספות כיס, חוברות, עלונים, עלונים, מדריכים, ספריות ומדריכי טיולים. ורסו מייצרת גרפיקה וניירות מיוחדים ליישומים כגון מגזינים, ספרים, קטלוגים, קמעונאות, דואר ואריזות ותוויות מיוחדות.

פרוקטור אנד גמבל מבוססת סינסינטי מציעה מגוון מוצרי נייר מסחריים וצרכניים

מגוון הנייר המסחרי כולל מטפחות, מפיות, מגבות נייר ומוצרי טיפוח אחרים. מטה סאפי נמצא בווסטברוק, ME ומספק דפוס יצוק ומאושר, אריזה וניירות מיוחדים כולל קרטון, צבעי סיליקון, סובלימציה, מדפסות הזרקת דיו, אריזות גמישות, תוויות וניירות פונקציונליים.

אריזות גרפיות היא חברת Fortune 500 המתמחה בכל סוגי מוצרי הנייר. Pratt & Industry of Conyers, Ga., מציעה קופסאות, קלטות, כריות, חבילות, תוויות, תיקים ודוארים.

זו חברה המתמחה בהיצע נייר איכותי ליישומי הדפסה שונים

ג'ורג'יה פסיפיק קורפ היא אחת היצרניות המובילות בעולם של נייר, עיסת, רקמות, אריזה, מוצרי בנייה וכימיקלים נלווים. חברת 22.9 מיליארד דולר, יחד עם אפל בע"מ, יוצרת שרשרת אספקה הדוקה על ידי שימוש בנייר באריזה שלה.
על מנת לראות עוד מידע אודות מוצרי נייר ממותגים לעסקים וmyheart באפשרותך לבקר ב- myheartshop.co.il

המשמעות

היא שהנייר במוצרי ואריזות אפל מגיע מיערות בניהול בר קיימא והוא ניתן למיחזור. החברה רוצה להגדיל את חלקם הממוחזר של אריזותיה ולכן עברה לאריזות נייר. אריזות נייר אמנם אינן מגיעות לנקודת המחזור, אך הן מתכלות ואין לה השפעות מזיקות על הסביבה.

Neenah הינה חברת מפעל נייר גדולה המציעה מבחר נייר למגוון רחב של ציוד הדפסה

Classic Crest (r) הוא מותג מהימן מבית Neenah המציע מגוון ניירות באיכות גבוהה לכל סוגי יישומי ההדפסה. נייר Gator הינה חברה מובילה בתחום סרטי אריזה קצרה וסרטי אריזה בהתאמה אישית למזון.

לגיון הינה חברה המתמחה בכל סוגי מוצרי הנייר אך מתמקדת בנייר מודפס. SCA הינה יצרנית הרקמות הגדולה באירופה ומייצרת מגוון רחב של מוצרי היגיינה המהווים יותר ממחצית מהמחזור הכולל שלה.

החברה מפעילה מגוון רחב של קווי מוצרים שונים

החל מנייר עיתון ונייר פרסום וכלה בנייר גלי, טישו ונייר תרמי. ל- Oji Paper יש אינטרסים של יער בהיקף כולל של 143,000 דונם ברחבי העולם ומייבאת מיפן 3.6 מיליון טון צ'יפס. החברה מגדלת עצים ומייצרת מוצרי יער המשפרים את החיים באופן מהותי.

חברה זו מפתחת מוצרי בנייה ופתרונות חדשים כבר למעלה מ 100 שנה. מוצרי העץ שלהם משמשים לבניית בתים למשפחות ולינה למי שגדל בחוץ. הם משתמשים גם במוצריהם לבילוי, הגנה על הסביבה וצורות שונות של אנרגיה מתחדשת.

אנו מצליחים למעלה מ- 40 שנה מכיוון שהמוצרים שלנו גורמים לך להצליח

במשך עשרות שנים עבדנו להתמחות בעיצוב אריזות מותאם אישית, שירות, איכות, תמחור ויישום מעשי. לקוחות יכולים לבחור בין מתקן ייצור האריזות יוצא הדופן שלנו בלוס אנג'לס, קליפורניה.

עם מעטפות מותאמות אישית

פנקסים, תוויות ועניני יד, חשוב להישאר מצויד בציוד נייר חשוב שיעזור לעובדים להישאר מסודרים ולספק נקודות מגע אישיות לחוויות האורחים. קטלוגים נותנים לך הזדמנות להציג את המוצרים והשירותים שלך בצורה הטובה ביותר, עם המיתוג והעיצוב של החברה שלך. אם המוצרים והשירותים שלך משתנים, עדיף לעצב מחדש את הקטלוג לפחות פעם בשנה כדי לשקף את ההיצע הנוכחי שלך ולרענן את מראה המותג שלך.

חוברות ועלונים הם קטגוריה ענקית של חומרי שיווק מודפסים בהם תוכלו להשתמש במגוון דרכים. השתמש בכוח כדי להפוך את שם החברה והלוגו שלך לכלכליים ככל האפשר.