מה היא הדרך הנכונה לטיפול פנים לגבר

טיפוח עור טוב הוא אחד הכלים היעילים ביותר שיש לנו לטיפול בבעיות נפוצות שגברים מתמודדים איתם על הפנים. טיפול פנים לגברים יכול לסייע בשיפור סוגי העור כמו אקנה, קמטים, אדמומיות, יובש ואפילו גוון עור וכן מראה קמטים.

אם אתה זקוק לעצות נוספות כיצד לטפל בעור הרגיש שלך, בדוק את שגרת טיפוח העור שלנו כדי להרגיע את עורך הרגיש. הטיפים שלנו לטיפוח העור לגברים עם עור יבש עובדים גם לגברים ללא עור רגיש.

ראשית

שטיפת פנים טובה היא דרך נהדרת לסלק צלקות אקנה, אדמומיות וסימנים אחרים של עור יבש. בנוסף לקצף בבוקר ובלילה, השתמש בכביסה לפנים כדי להסיר את המוצרים לקבלת פנים רגועה וברורה יותר. לאחר ניקוי הפנים עם חומר ניקוי פנים לגברים, זכרו להרטיב אותו עם קרם הלחות של בעלכם.

אם אתם מחפשים חומר ניקוי עם מעט יותר קצף

ניקוי קצף לשיזידו לגברים יטפל נכון בפנים ובעור. כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות לקרם הלחות שלך ולמרוח ישירות על העור לאחר המריחה. אם אתה רוצה לשלם קצת יותר, אנו ממליצים על קרם לחות של Energize for Men ($ 5.00) או על קרם לחות של ג'ורג'יו ארמאני קוסמטיקס. ריססו על הפנים או ישירות על העור לפני מריחת קרם הלחות.

אם אינך בטוח איזה סוג עור יש לך או שיש לך שאלות לגבי הטיפול בעור שלך

תוכל לקבל ייעוץ מרופא עור מוסמך ללא תשלום. רופאי העור שלך יכולים לעזור לך למצוא את הטיפול המתאים ביותר עבורך וגם לתת לך עצות כיצד להתמודד עם אקנה וטיפול בכל סוגי העור. חפש מוצרי טיפוח לעור הפועלים עבור העור המשולב שלך, שהוא סוג העור הנפוץ עבור רוב הגברים. הבנת סוג העור שלך תעזור לך ללמוד כיצד להשתלט על העור שלך ומה מתאים לו.

עליו להכיל פורמולה עדינה ועדינה המכילה סרמיד בכדי להבטיח ניקוי יעיל מבלי להפריע למחסום העור

עליו להכיל תכשירים עדינים ועדינים המכילים קרמידים המבטיחים ניקוי וטיהור יעילים של הנקבוביות ומבטיחים מראה חלק, חלק וחלק ללא מחסומי עור מגרים.

אחת הדרכים לשלב אלוורה בטיפוח העור היומיומי שלך היא להשתמש במוצר SkINCare שמכיל אותו. חפשו שטיפת פנים המכילה גליצרין לחות, כמו קרם או קרם – כמו קרם לחות עם ריכוז גבוה של גליצרול ו / או שילוב של שניהם.

טיפוח העור הטוב ביותר לגברים

הוא זה שתדבק בו, ואם אתה מתחיל, אתה צריך להיות טוב עם חומרי ניקוי, קרם לחות, קרם הגנה לפנים אם אתה זקוק לו. הצעדים הפשוטים כוללים התגוננות מפני השמש, שימוש בקרם לחות, ניקוי פנים בעדינות (במקום שכיבה על שיזוף עצמי) ושטיפת זיעה. גלה מה צריך לעשות כדי להשיג את סוג העור – מוצרי טיפוח לגברים המפורטים להלן.

ובכן

אתה עשוי לחשוב שאתה לא צריך שום הוראות כיצד לשטוף את הפנים שלך, אבל זה נכון שהתהליך מאוד פשוט, ואם תבצע את חמשת השלבים האלה, יהיה לך קל להשיג העבודה כראוי מבלי לפגוע בעור שלך. זה גם מציין מתי לנקות את הפנים ואיך לשטוף אותם כמו שצריך כדי להפוך אותם לפחות מסובכים.

DAILY FASE WASH תוכנן במיוחד לעור גברים ומתאים לכל סוגי העור, והוא זמין במגוון רחב של צבעים, גדלים וצבעים.

זהו שטיפת פנים פילינג עדינה שתגרום לפנים שלך להיראות צלולות

רעננות ובריאות מבלי לייבש את העור. שלא כמו מוטות סבון קונבנציונליים, המכילים לעיתים קרובות מרכיבים קשים העלולים לייבש את העור, ניתן לשטוף ניקוי פנים עדין במים פושרים (לא חמים). סבון טיפוסי לגוף הוא בסדר, אך אם משתמשים בו על הפנים מסירים שמנים טבעיים אתרים, מייבשים את העור וגורמים לו להראות יציב. שטפו את הפנים מדי יום, לא יותר מפעמיים ביום עם סבון עדין, המיועד לחולי אקנה.

זה זה שמווסת את ייצור השמן ומונע את התייבשות הפנים, ואילו להיפך זה יכול להפוך את העור לשומני אפילו. ניתן להקל על ייצור עודף שמן על ידי שילוב של תרופות אנטי דלקתיות כגון בנזודיאזפינים, אנטי היסטמינים ותרופות נגד פטריות.

גברים לא משתמשים לעיתים קרובות בקרמי פנים

אך אם ברצונך להשיג עור בהיר, שלב זה הכרחי בהחלט. להלן לקחנו סרטון מצוין המציע טיפוח פנים לגברים כאשר דוגמנית גברית משתמשת במברשת לניקוי עור, דבר שתרצה לכלול כאופציה לבעלי נקבוביות או זקן ספורט בעייתי.

כדי לשמור על עור בהיר, עליך לחפש קרמי לחות לגברים המגנים על העור מבלי להפוך אותו לשומני או יבש. תוכלו לטבול את קרם הלחות בעורכם ולא לשבת עליו, והוא לא יגרום לגירוי.