מה הדרך המהירה לחתונה בקפריסין?

הקדמה: מדוע תכנון חתונה מהירה ומותאמת לתקציב יכול להיות כל כך חשוב לך ולשותף שלך

תכנון חתונה זו משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה פרטים שצריך לטפל בהם, ובגלל זה ריכזנו עבורכם רשימה של הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לקחת בחשבון לפני שאתם מתחילים את מסע תכנון החתונה שלכם.

1. תקציב:

אל תשכח את התקציב שלך! תכנון חתונה הוא יקר וזה יכול להפוך במהירות למכריע אם אין לכם תקציב בראש מההתחלה.

2. מיקום:

למיקום החתונה שלכם תהיה השפעה על סוג האירוע שאתם רוצים לארח, אז חשבו היטב איזה סוג של מקום יתאים הן לצרכים והן לתקציב שלכם בצורה הטובה ביותר. רוצים לערוך אירוע בחוץ או בפנים? רוצים להתחתן בבית? מה לגבי שיש את זה

תכנון חתונה יכול להיות תהליך יקר, והוא עלול להוביל ללחץ ותסכול אם לא תהיו מוכנים.

הכי חשוב זה להתחיל לתכנן מוקדם, כי צריך זמן לחקור מקומות, הזמנת המקום לבחירתכם וארגון האורחים.

ישנן דרכים רבות לתכנן חתונה בתקציב. אפשר להתחתן בקפריסין מבלי להוציא יותר מדי כסף על ידי בחירת מקום פשוט שלא דורש קישוט או קייטרינג.

הקדמה: איך להגיע מכאן – רשימת הבדיקות החיונית לשליחת מתנת חתונה לחו"ל

הדרך המהירה ביותר לחתונה בקפריסין היא לטוס. זמן הטיסה מלונדון הוא בסביבות 9 שעות.

חברות תעופה עם טיסות ישירות מלונדון כוללות: בריטיש איירווייס, איזיג'ט, מונרך איירליינס, תומס קוק איירליינס וטורקיש איירליינס.
עבור עוד מידע אודות מה הדרך המהירה לחתונה בקפריסין? נא לגשת לאתר free-wedding.info

מהי הדרך המהירה לחתונה בקפריסין?:

הדרך הכי טובה להגיע מכאן – רשימת הבדיקות החיונית למשלוח מתנת חתונה לחו"ל – קפריסין, משלוח מ

הדרך הטובה ביותר להגיע מכאן – רשימת הבדיקות החיונית למשלוח מתנת חתונה לחו"ל – קפריסין, משלוח מ. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור כאשר שולחים משהו לחו"ל הוא שהוא זקוק לזמן. זמני המשלוח תלויים לאן אתה שולח את זה ובאיזה שירות אתה משתמש, אבל אם אתה רוצה למנוע עיכובים או דמי מכס, וודא שאתה מתיר לפחות 3-4 שבועות עד שהחבילה שלך תגיע. אם אתה לא יכול לחכות כל כך הרבה זמן, שקול להשתמש בשירות אקספרס שייקח בערך 4-5 ימים אבל יעלה יותר ממשלוח רגיל.

יום 2 – קבלת פנים

בחלק זה, נחקור את קבלת הפנים של יום החתונה.

החתן והכלה נשואים כבר כמה שעות. הם בילו את הזמן בטקס החתונה שלהם בכנסייה או בבית הכנסת, או במקום תפילה אחר. עכשיו הגיע הזמן להתחיל את קבלת הפנים.

הצו הראשון הוא לברך את כל מי שנכח בטקס החתונה ולהודות להם על שהגיעו. הכלה מציגה את בעלה החדש לבני משפחתה וחבריה, ואז כולם מתאספים ליד שולחן יחד לארוחה קצרה בזמן שהם מוגשים על ידי מלצרים או מלצריות.

אמה של הכלה עשויה לשאת נאום בהודיה לכולם שהגיעו, או שיהיו נאומים מבני משפחה אחרים וכן מחברים משתי המשפחות.

מקובל שאחרי

קבלת הפנים לחתונה היא היום האחרון של החתונה. זה היום שבו החתן והכלה רוקדים את הריקוד האחרון שלהם כרווק, וזה גם כשהאורחים מגיעים לברך אותם. החתן והכלה צריכים להיות הכי רגועים בזמן הזה, אז הם לא צריכים לדאוג לכלום.

ניתן לערוך את קבלת הפנים במגוון מקומות – ממסעדה ועד אולם אירועים בבית מלון, או אפילו בבית. אם אתם מתכננים לערוך את קבלת הפנים שלכם בבית, יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון לפני קבלת החלטות כלשהן.

אם מעולם לא תכננת חתונה לפני כן, זו יכולה להיראות כמו משימה מכריעה. אבל אם תפרק את זה לנתחים ניתנים לניהול, זה לא ייראה כל כך נורא!