מדריד עם ילדים – חופשה משפחתית

תכנון טיול משפחתי נפלא למדריד יהיה משב רוח עם כמה מהבלוגים הטובים ביותר עבור מדריד עם ילדים. ריכזנו עבורכם רשימת ילדים שיעזרו לכם לתכנן את החופשה המשפחתית המושלמת בספרד. עם ילדים אנו מכסים את כל מה שאתה צריך לדעת כדי לתכנן את החופשה המושלמת שלך בספרד.

בלוג א '- הספר מציע פעילויות בחינם שילדיכם יאהבו, כמו טיול במוזיאון הגילוי העולמי, ביקור במוזיאון במדריד ועוד ועוד. העולם מיוצג על ידי הבלוג "A – ספרים", המציע מגוון רחב של פעילויות לילדים ומבוגרים, כמו גם ספרים בחינם.

המדריך ספרד עם ילדים זה יעזור לכם לגלות לאן אתם הולכים

מתי אתם הולכים, לאן אתם הולכים וייתנו לכם את העצות הטובות ביותר לטיול בספרד לילדים. הדברים הטובים ביותר לעשות במדריד, מהאטרקציות העיקריות ועד האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר, כמו גם טיפים וטריקים לילדים.

אם אתם מתכננים לבקר בקיץ במדריד

קראו את ההמלצות שלנו על מה לעשות במדריד בקיץ הקרוב. מלבד העמוד הראשי על מדריד, תוכלו למצוא דברים אחרים לעשות עם ילדיכם בספרד, החל מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר וכלה בכמה מהמקומות הטובים ביותר לילדים. כשאתם מתכננים את החופשה המשפחתית שלכם בספרד, שקול כמה זמן יהיה לך לחקור את האזור. אם אתם מבקרים במדריד, דאגו לקרוא את המדריך האולטימטיבי שלנו לביקור במדריד בתקציב מוגבל, ואם אתם מתכננים טיול לברצלונה, ברצלונה עם מדריך הילדים.

אם אין לך הרבה זמן במדריד, אתה עדיין יכול לחקור את בירת ספרד עם ילדיך. ניתן לכסות את רוב הערים בהן אתה מבקר תוך 3-4 ימים, אך אם אתה מבקר במדריד או בברצלונה, עליך לתכנן לפחות שבוע אחד.

יש כל כך הרבה מקומות בספרד שהם אידיאליים לחופשה משפחתית

שקשה לצמצם אותם, אבל למעשה יש כל כך הרבה לבחירה שקשה שלא להזכיר שיש הרבה מקומות שם משפחות יכולות להישאר ועדיין להיות עסוקים. מדריד היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לחופשות משפחתיות ברחבי העולם, לא רק בגלל ההיסטוריה והתרבות שלה, אלא גם בגלל שהיא אירחה אירועים מפורסמים רבים כמו גביע העולם, המשחקים האולימפיים ואליפות אירופה, כך שלא כל החגים המשפחתיים בסדר.

אחד המקומות הפופולאריים ביותר עבור משפחות המבקרות במדריד עם ילדים הוא פארק אל רטירו, הממוקם בלב מדריד, כמה קילומטרים ממרכז העיר ובמרחק נסיעה קצר ממרכז העיר.

מלבד הפארק הגדול ישנם הרבה אזורים קטנים המאובזרים לילדים

ויש כמה מגרשי משחקים שתוכלו ליהנות מהם, מה שהופך אותו למקום נהדר להיות בו ילדים במדריד. אם אתם מחפשים מלון מעולה החורג ממה שמשפחתכם מאכלסת, NH Collection Madrid Suecia הוא המקום הטוב ביותר עבורכם לשהות עם ילדי מדריד אם אתם מסתפקים במיקום Suecias. כשבחרנו להישאר עם ילדנו מדריד, היו כמה אפשרויות, אך בחרנו במיקום של מלון סואיה, שכן הוא קרוב לפארק אל רטירו ולמתקניו המצוינים.

במדריד יש מספר מקומות נהדרים לבקר בהם

ועם כל הפארקים הגדולים בעיר מדריד זה בהחלט שווה טיול לילדים. ילדינו אהבו את גן החיות ואת חיות הבר והיה לנו מאוד נהדר בפארק דה אטרקסיונס, שם כל המשפחה יכולה לבלות. המשמעות היא טיול יום מצוין עם ילדים לעיר, עם פעילויות ופעילויות רבות לילדים.

אם אתם תוהים מה לעשות עם ילדיכם במדריד

מומלץ לקחת הפסקה מהסיור ולקחת אותם לשוקולטריה דה סן ג'ינס המפורסמת, שם תוכלו ליהנות מכמה צ'ורו הטובים ביותר טבול בשוקולד בכל ספרד, והם יאהבו את זה. אם אתם מבקרים במדריד עם ילדים שמתעניינים בהיסטוריה ובוגרים להבנתם, תוכלו גם לקחת את ילדכם למוזיאון דה לה רפובליק כדי לראות את גרניקה המרשימה של פיקאסו.

הספרדים בדרך כלל מאוד ידידותיים לילדים וספרד תמיד אהבה ילדים

וכנראה זו הסיבה שאנחנו ממליצים לילדים. טאפה רציונה טוב לאכול עם ילדים במדריד, אבל אל תתנהג כמו אוכל בררן. אתה יכול לאכול עם הפעוט כמעט בכל מקום והם יאהבו את זה, במיוחד אם הם לא מפחדים לאכול.

עם כל כך הרבה דברים לעשות עם ילדים במדריד

אתה צריך לתת לתושבים המקומיים לעזור לך לצמצם את האפשרויות הטובות ביותר. ישנם 29 רעיונות לפעילויות ומקומות מעניינים עבור משפחות שרוצות לשהות בסמוך למרכז מדריד. אם אתה מבקר במדריד עם ילדים צעירים או ילדים בגיל הרך, עליך להיות בררן מאוד בעת ביקור עם ילדיך, במיוחד אם יש לך אובססיה היסטורית רצינית במשפחה.