כל השיטות למכירת מוצרים באמזון

במדריך זה למוכרים באמזון אנו נותנים לך את כל מה שאתה צריך לדעת על מכירה באמזון וכיצד לעשות זאת. הראינו לך כמה מהמקומות המועדפים עלינו למצוא את הפריטים הנמכרים ביותר ב- AWS וב- Amazon. אבל האם ידעת שאלה לא היחידים שמשווקי אמזון משתמשים בהם?

מבט על המוצרים המובילים

מכירת מוצרים בקטגוריה שלך, מציאת המוצרים הכי חיפושים באמזון ומציאת הטרנדים שמוכרים מוצרים יכולים לעזור לך להבין טוב יותר מה הסיכוי הגבוה ביותר שאנשים יקנו. לאחר חקר כמה מוצרים פופולריים של אמזון שיכולים לעזור לך להחליט אילו מוצרים אתה רוצה למכור, אתה צפוי להתחיל למכור את המוצרים שלך באמצעות אמזון. מצא את הפריטים הטובים ביותר שנמכרו וגלה אילו מוצרים נמכרים באילו קטגוריות ומה הם שווים.

שים לב לכך בעת יצירת רשימת המוצרים שלך וקבע אילו פריטים תמכור באמזון, כמו גם את המחיר של כל פריט.
למידע נוסף אודות כל השיטות למכירת מוצרים באמזון ובית ספר למסחר באמזון כדאי להעיף מבט ב- rpgeschool.co.il

אתה רק רוצה שרשום את המוצרים שלך

כדי שתוכל לשלוח אותם לאמזון דרך ה- FBA, והחברה תאסוף אותך משם. כל שעליך לעשות הוא לשלוח את המוצר שלך למחסן אמזון, והוא יישלח ישירות אליך ללא תשלומי אמזון נוספים. אתה יכול גם לשלוח את המוצר דרך חברת צד ג 'אם אינך גר בארה"ב או בקנדה כדי להימנע מדמי משלוח, או למדינות אחרות. F BA היא אחת הדרכים הטובות ביותר למכור מוצרים באמזון בקנה מידה גדול, במיוחד עבור עסקים קטנים או בעלי משאבים מוגבלים.

על ידי הימנעות מהעמלות שעל מוכרי FBA לשלם

לכולכם שולי רווח גבוהים יותר על המוצרים שאתה מוכר. אם אתה רוצה למכור ישירות דרך פלטפורמת אמזון, נסה לפתוח חשבון מוכר באמזון, אך לא בהכרח היית מרוויח כסף למכור ישירות בפלטפורמה. אתה יכול להרוויח כסף על ידי מכירה דרך אמזון ללא חיוב בתשלום. בסופו של דבר, כמות הכסף שתוכלו להרוויח על ידי מכירה דרך אמזון מתואמת ישירות עם הייחודיות של המוצר שלכם, וככל שאיכות המוצר שאתם מוכרים גבוהה יותר, כך שולי הרווח גבוהים יותר.

אם יש לך פחות מ -40 פריטים, זה לא יותר מדי זמן להוסיף את המוצרים שלך לקטלוג של אמזון מרקטפלייס כתכנית מכירה פרטנית, מוצר אחר מוצר. המוצרים שאתה מוכר באמזון הם בין אלה שכבר רשומים בשוק האמזונס, שאתה המוכר הראשון והיחיד מהם.

יש מסך שבו אתה יכול לספק מידע על המוצרים שאתה רוצה למכור באמזון

אבל אתה לא צריך לעשות זאת מיד. אתה יכול לעקוב אחר אותו תהליך של הקמת חשבון, ואז לרשום את הפריטים שלך למכירה ולבסוף לשלוח אותם לקונה. בעוד שחומרי השיווק הנוספים שתקבל דומים לאלו שהיית רואה אם קנית את המוצרים שלך באמזון, אמזון מסוגלת לאפשר לקמעונאים שמוכרים בפלטפורמה שלה להציע ללקוחות מוצרים ושירותים נוספים לאחר מכירתם. אם אתה מוכר פריטים גם באמזון וגם באיביי, עליך לבצע את כל הצעדים הדרושים להגדרת חשבונך, ואז לרשום את הפריט שלך למכירה ולבסוף לשלוח את הפריטים לקונים שלך.

אם היית מעוניין להשתמש בשוק של אמזון

כדי לגדל את העסק הקטן שלך או להקים עסק מסחר אלקטרוני משלך, קרא את המדריך המקיף הזה כיצד למכור באמזון. עזור לך להבין במה וכמה אתה יכול למכור אֲמָזוֹנָה. על ידי זיהוי קטגוריות מוצרים רווחיות, מוכרים יכולים לפתח ולמכור מוצרים משלהם כדי למקסם את הסכום שהם עושים מכל מכירה. אם אתה הולך בעקבות קמעונאים קטנים רבים אחרים, עליך למצוא דרכים להרוויח כסף ממכירה באמזון. ללא קשר לגודל המוכר שלך, חשוב לקבוע אילו מוצרים מתאימים ל- FBA שלך וכיצד תוכל למקסם את ההזדמנויות שלך להשתמש בהגשמת אמזון. לפני שאמזון תעבד ותבצע את ההזמנות שלך, על המוכרים לזהות את המוצרים הטובים ביותר שהם יכולים למכור בכדי להרוויח הכנסה טובה. רשימת רבי המכר של אמזון היא התחלה נהדרת, אך תוכלו גם לבדוק את המדריך שלנו למכירת המוצרים הטובים ביותר באמזון באמצעות מילת F. בנוסף לשיווק המוצר שלך בפועל ולהפניית תשומת הלב של הקונים למספר 606 מיליון הפריטים של אמזון, עליך לעבוד גם על מנת לאשר את המותג שלך לפני שתמכור את המוצר שלך דרך אמזון כדי שיהיה להם מלאי במחסן של אמזון.

למידע נוסף על איך להצליח כשאתה מוכר באמזון, קרא את המדריך החינמי שלנו המסביר את כל מה שאתה צריך לדעת על מכירה באמזון. נדון גם כמה עולה מכירה באמזון, כיצד למצוא את המוצרים שלך, למצוא ספקים ועוד.