המדריך לקניית רמקולים

מכיוון שיש לי תשוקה ארוכת שנים לאלקטרוניקה שמע, הרכבתי מדריך לרכישת רמקולי Hi-Fi על סמך הידע והניסיון שלי ממקור ראשון. במדריך למערכת הקולנוע הביתי שלנו, אנו מציגים כמה ממערכות הסאונד-בר האהובות עלינו עם רמקולים היקפיים.

ואז יש לנו מדריך קנייה שמסביר על מה אתה צריך לחשוב לפני שאתה קונה רמקול

ריכזתי גם רשימה של גורמים ופונקציות שונות אותם אני מפרט ומסביר שכדאי לקחת בחשבון כשאתם קונים את המרכז הבא שלכם – הדובר. למרות שאני לא טוען שאני יודע הכל, המדריך לרכישת רמקולים זה הוא נקודת התחלה טובה שתעזור לך למצוא זוג רמקולים!

תן למדריך זה לעזור לך למצוא את הרמקול המתאים לענות על צרכי השמע הספציפיים שלך

לפני שתחליט איזה רמקול לקנות, תחילה עליך לקבוע איזו מערכת רמקולים תרצה. הספר מדריך קנייה אלקטרוני – ספר יספק לך את המידע הדרוש לקבלת החלטת רכישה מושכלת.
כדי לקרוא עוד אודות המדריך לקניית רמקולים ורמקולים מקצועיים כדאי להעיף מבט ב- audiovideo.co.il

אם כבר חיפשת רמקול, תצטרך לראות לאיזה סוג מעמד הוא מיועד. עליכם להחליט אם אתם רוצים מעמד – רמקול המותקן במיוחד על הרצפה, רמקול קטן שעומד על מדף או חצובה, או רמקול אחר שתוכנן במיוחד לחלל במעמד שלכם.

אם אתה רוצה רמקול שמתאים לסרטים ולמוזיקה

כדאי לשקול רמקולים רצפתיים. אתה יכול גם להשתמש ברמקול תקרה עבור רוב הרמקולים במערכת 5 ב -1, אך אם תניח עליו בסיס, ניתן להתקין את הרמקול כך שהרמקול הקדמי יקיף את הפונקציה. ללא רמקולים אלה, במערכת קולנוע ביתית טיפוסית יהיו רק שני רמקולים – אחד על הרצפה ואחד בתקרה.

אם אתה מנסה לבחור בין שתי מדפי ספרים

כדאי לך לשקול לקנות דוכן. אין להדגיש של -90 עד 95 אחוז מהאנשים אין את הכסף, אך צריך לזכור שגם הדוכן וגם מדפי הספרים נשמעים טוב יותר כשהם על שולחן רמקולים אמיתי. מי שאוהב רק את המראה של דובר הרצפה, ישכח כנראה את מדפי הספרים. אבל אם העמדה שלך לא נכנסת לבית שלך או שאתה גר במערה ענקית, אתה כנראה צריך רמקול על מדף הספרים שלך. מצד שני, רמקול מדף יעשה את העבודה אם אתם מתכננים לקנות רמקולים לחלל קטן ולא תוכלו להרכיב את החצובות בבית.

איפה שאתה יכול לקנות מדפי ספרים, סביר יותר שאתה תקוע בקניות מקוונות או בחנויות שמע מיוחדות מאשר בעולם האמיתי.

לפני שתתחיל לעשות קניות

עליך להסתכל על החדר שלך, מכיוון שהגודל יעזור לך לקבוע כמה רמקולים ייתכן שתצטרך. אם יש לך חדר קטן בו אתה יכול למקם את הרמקולים שלך, זה ישפיע על סוג הרמקולים שאתה קונה וגודל החדר בו אתה קונה. ברגע שתתחיל לקנות, תזדקק גם ל- Take-A – מבט – עצמך – מדריך גודל לחדר שלך, שכן גודל החדר יעזור לך לקבוע את מספר סוגי הרמקולים שאתה צריך וכיצד הם משתלבים בחדר שלך. אם היה לך חדר קטן יותר שבו יתאים לרמקול שלך, זה ישפיע על סוגי הרמקולים שקנית, אך על גודל החדרים שלך.

לרוב רמקולי מדף מוגדרים כנגד רמקולי מגדל המספקים יותר עבור הסביבה שלך

חווית סאונד, אך באופן כללי הם סוג הרמקולים שמעניין אותך במיוחד. ייתכן שתרצה להיצמד לזוג מדפי ספרים גדולים ועומדים, מכיוון שהם עשויים לספק איכות צליל טובה בהרבה מאשר רמקול מגדל בחדר קטן יותר ובדרך כלל הם זולים יותר – יעילים יותר.

אם אתם רק מחפשים מערכת סאונד שתשפר את התקציב שלכם, כמה מהרמקולים הזולים יותר שזוכים לביקורות מעולות הם מושלמים עבורכם. בשוק קיימים כיום מספר רמקולים יוקרתיים המספקים סאונד נהדר ולא מחזירים לך מאות דולרים.

הדבר הטוב ביותר בקניית רמקולים

הוא ככל הנראה שתוכלו למצוא גדולים, לא משנה על מה תקציבם. כשקונים רמקולים לקולנוע ביתי, חשוב מאוד שתדעו את התקציב שלכם, מכיוון שהם יכולים להיות יקרים, כפי שאתם יודעים על ידי עיון במדריך שלנו לרמקולים טובים. קבעו תקציב, החליטו כמה רמקולים תרצו לקבל ואז חפשו רמקולים מומלצים המתאימים למחיר זה.

השג את הצליל ההיקפי הגדול ביותר שיש לך במרכז הערוץ, במיוחד אם יש לך רמקול קדמי גדול. בחדר גדול יותר, יש לך את סוג הרמקולים של הקולנוע הביתי שצוינו לעיל. חשוב לקחת זמן לחשוב לשם מה אתה משתמש ברמקולים ולמה הם מוציאים.

מאמר זה נכתב מטעם אודיו וידאו – Audio Video