גאדג'טים מומלצים לגבר 2021

יש להם חומר יבש, ניידות מלאה ונשימה מלאה, מה שהופך אותם לאחת המתנות הטובות ביותר לגברים שאתה יכול לקנות. הם גם עמידים בפני שריטות ונשברים בקלות, מה שהופך אותם לאחד מרעיונות המתנה הטובים ביותר. צעצועי מין עוזרים לתבל דברים בחדר השינה, והם אחת המתנות הטובות עבורו.

הגאדג'ט הזעיר הזה מציע תשלום מלא נוסף לסמארטפון שלך

כך שהוא מושלם לימים ארוכים כאשר אתה רחוק מהטלפון שלך. IRobot Roomba היא אחת הגרסאות הזולות ביותר של המכשיר, שיכולות לנקות שטיחים, רצפות עץ ועוד. התרמוסטט החכם הזה עם Alexa מופעל לא רק שמביא לכם כסף על התכונות היעילות בחשמל שלו, אלא שהוא יכול גם ללמוד את התנהגות החימום והקירור שלכם ואתם יכולים לשלוט בו באמצעות הטלפון או כל מכשיר בית חכם באמצעות האפליקציה החינמית.
בכדי לבדוק עוד מידע על גאדג'טים מומלצים לגבר 2021 נא לגשת לאתר

אחד ממכשירי הכושר הנמכרים ביותר בשוק, הוא עוקב אחר הרגלי השינה שלך ומאפשר לך לישון עד חמישה ימים ללא טעינה. כמו רוב צגי הכושר, זה עוקב אחר קצב הלב שלך, מספר הקלוריות שאתה שורף והמרחק שאתה רץ או הולך כל יום.

כאחת ממצלמות האינטרנט הטובות והפופולריות ביותר בשוק

מברשת הדקות של 2 דקות לא תתחבר לטלפון שלך כדי לפתוח את המוח ואת העיניים. עם שני מיקרופונים, פונקציות שמע סטריאו, תריס לפרטיות ועיצוב קליפ-על, הוא מונח על הצג שלך כדי לתת לנו לזרוח במלוא תפארת ה- WFH שלנו.

 

הוא יכול לצפות בסרטים, לעיין בתמונות, לבדוק מזג אוויר, להאזין למוסיקה, ספרי שמע, סרטונים ואפילו להתקשר לאהוביו באמצעות המצלמה והמיקרופון המובנה. הוא יכול גם לגשת להודעות סלולריות, לשלוט בהפעלה של Spotify ממסך המגע ולהשתמש במפת החום החדשה כדי לראות היכן הוא צורך יותר אנרגיה – מה שהופך אותו לשעון החכם הטוב ביותר לגברים. ואם הוא ממשיך לחדש את שלו, אנו מבטיחים שהוא יתלהב גם בכביסת גוף הטובה ביותר לגברים.

הטכנולוגיה ממלאת תפקיד חשוב בחיינו והגאדג'טים המגניבים ביותר לגברים כוללים את מוצרי החשמל העדכניים ביותר ממיטב המותגים

למעשה, התחרינו על 50 מהגאדג'טים הטובים ביותר בהייטק שאתה יכול לקנות. ערכת הכלים השחורים שלה שופרה עם סוללת ליתיום יון נשלפת שעובדת עם כלים תואמים אחרים, כלי גינה וציוד ניקוי ביתי.

אם עדיין לא מצאת את הגבר שלך (ונתפלא אם לא היית)

אל תדאג, יש לנו הרבה הצעות מתנה שיעבדו עבור אחד הגברים המיוחדים שלך חַיִים. החל ממכשירים אלחוטיים ועד מכשירים חכמים שהופכים את חייך לקלים יותר, מדרכים מהנות לקטנטנים שלך להתעדכן בהתפתחויות האחרונות בתחום אבטחת הבית, לכל אחד יש משהו ברשימה שלו. מגאדג'טים וגזמות ועד חוויות טכנולוגיות מגניבות שעוזרות לך להפריד ולהתחבר מחדש, יש לנו מדריך מתנה לכל גבר ברשימה שלך, כולל את עצמך.

אנחנו אוהבים משחקי קלפים למבוגרים ויש לנו אחד הזוגות האהובים עלינו, כך שזו מתנה מושלמת לגבר הזקוק לרעיונות טריים ללילת דייטים. אם מדובר בשניים על אחד, צרור העוגנים מאנקר הוא אחד מרעיונות המתנה הטובים ביותר לגברי השנה.

הגאדג'ט הזה מתחבר להגדרת הסאונד שלך ומניע את האוזניות הצמאות שלך עד שהן נשמעות הכי טוב וההבדל מדהים

כחלק ממרכז חכם, תוכל לשלוט בכל שאר המכשירים שלך ממסך המכשיר, המציע שפע של אפליקציות מהנות, כולל הזרמת מוזיקה ווידיאו, מסך מגע HD בגודל 10.1 אינץ 'שעובד עם אלקסה וקרוב ככל האפשר למכשיר משרת רובוט. בחירה מוצקה נוספת היא ה- Bose Awesome Soundbar, אחת האפשרויות הטובות ביותר הקיימות בשוק.

אחת ההצעות הטובות ביותר של Doogees

היא ה- S90, סמארטפון MIL-SPEC מחוספס המצויד בטכנולוגיה מודרנית. אחד המוצרים הטובים ביותר של אחד השמות המהימנים ביותר באספקת החשמל הניידת, מארז הסוללות האוניברסלי, יספוג 8 פעמים לאורך זמן הודות לסוללה הענקית של 20,800mAh.

כוח הבנק הזה מציע עד 45% תשלום עבור iPhone 8

16% תשלום עבור iPad Air 2 ו -4% תשלום עבור Samsung Galaxy S8. הוא ידידותי לטיסה, נראה מסוגנן והוא אחד הגאדג'טים המגניבים ביותר שאתם יכולים להחזיק. עכבר גיימינג אלחוטי עם תנועות רספונסיביות הוא רק גאדג'ט. זה שולט בסמארטפון שלך עם אפליקציה משלו, כך שלעולם לא תצטרך לשתות משקאות פושרים שמיועדים ליהנות מחם.

אחד הטלפונים הנמכרים ביותר של השנה

ה- PhoneSoap העדכני ביותר, מאפשר לך להשתמש בתאורת UV-C בטוחה כדי להיפטר מ -99.9% מחיידקים וחיידקים מהטלפון שלך. מתקן הבירה Fizzic DraftPour הופך את השתייה לקלה ומהווה את אחד ממכשירי הבירה המגניבים ביותר שאפשר לקנות באמזון. אם הגבר שלך הוא חנון למכשירי מטבח, הטיגון המטוגן הוא אחת המתנות הטובות ביותר לגברים.

אנשים אוהבים את מערכות Sonos שלהם ו- Sonos One SL היא הדרך הטובה ביותר להתבלט. כל אחד ממכשירי ה- SL האלה יכול למלא חדר במוזיקה יפה, וזה נחמד, במיוחד אם יש לך רמקול חכם פשוט כמו הד אמזון.

רחפנים – הצעצוע שכל גבר צריך

השוואת מחיר רחפנים