איך עושים טיפול בצלקות אקנה

ביקשנו מרופא העור שלנו לערוך רשימה של מיטב הטיפולים הקיימים כיום לשיפור המראה של צלקות אקנה וכתמים כהים. אמנם אין טיפול טוב בצלקות אקנה, אך להלן עשרה טיפים ופתרונות שונים שעליך לקחת בחשבון כאשר ברצונך לרפא את צלקת האקנה שלך. מדריך זה לצלקות אקנה חורג מכמה שיטות פשוטות שתוכלו להשתמש בהן כדי להפריד ביניהן, כגון טיפול עם בורר קרח או צלקת אקנה. לאלו מכם עם סוגים שונים של אקנה, אנו ממליצים לקרוא מאמר זה מתוך acne.org, שכותרתו "טיפול בצלקות אקנה עם צירי קרח: מדריך למתחילים" למידע נוסף על כל סוג.

Microneedling היא אחת השיטות היעילות ביותר למאבק בצלקות אקנה, בתנאי שהיא מבוצעת על ידי מומחה. זו השיטה המועדפת על ידי רופאי עור להסרת צלקות אקנה, על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה.

ניתן להשתמש בשיטות שונות בהתאם לסוג צלקת האקנה; לדוגמא

טיפולי DermaSweep microdermabrasion הם מתאימים יותר לטיפול בטיפולי Boxcar שטוחים או גלגול צלקות אקנה על מנת להשיג תוצאות טיפול לאורך זמן לצלקות אקנה. בעוד העור יכול ליהנות מקילוף משמעותי, ישנם ספקים שמציעים לטפל בפצעי אקנה כמו צלקות עמוקות ועמוקות עם שחיקה גבישית. חשיפה חוזרת בלייזר היא השיטה היעילה ביותר לטיפול בצלקת על ידי החלקה והידוק של הצלקת שטופלה. בסך הכל, טיפול בלייזר הוכיח את עצמו כאפשרות היעילה ביותר עבור מרבית סימני האקנה והוא האפשרות הטובה ביותר למספר רב של מקרים.
כדי לקרוא עוד בנושא של צלקות אקנה טיפול ואיך עושים טיפול בצלקות אקנה כדאי לגשת לאתר cosmedic.co.il

בכל הנוגע לתרופות ביתיות לצלקות אקנה

אתה יכול להלבין את צלקת האקנה על הפנים שלך על ידי ניסיון במוצרים שונים. אמנם מוצרים אלה בדרך כלל אינם מספיקים לצלקות אקנה בינוניות עד חמורות, אך הם יכולים להיות יעילים למי שיש רק כמה סימני אקנה קלים, או לאנשים עם צלקות קשות יותר. שאל את רופא העור אילו אפשרויות מתאימות ביותר להסיר את התקף האסטמה שלך ונסה אותן בעצמך.

טיפול בצלקות עשה דרך ארוכה ויש הרבה דברים שאתה יכול לעשות לצלקות אקנה

אך אם אתה עדיין סובל מהתפרצויות אקנה, ודא שאתה מקבל את השליטה בהן לפני שאתה מתמקד בטיפול בצלקת האקנה שלך. אם יש לך כבר צלקת באקנה, עליך לעשות זאת בהקדם האפשרי, כיוון שהתפרצות נוספת עלולה להחמיר את הצלקות ולהקשה על הטיפול בעתיד.

הטיפול לא יעבוד בשום סוג של צלקות אקנה ותמיד עדיף להתייעץ עם רופא עור מהימן

כדי למצוא את הטיפול באקנה המתאים ביותר עבורך. בין אם זה מצב עור כמו אקזמה, פסוריאזיס או אפילו סתם אקנה, לא לגמרי סביר שלרופאי העור שלך יש את הכישורים, המדע או התרופות שיכולים להפוך את צלקות האקנה לבלתי נראות או קרובות מאוד לכך. אם ברצונך לקבל מידע נוסף כיצד לטפל ביעילות בצלקת האקנה שלך, פרמטר דרמטולוגיה פרטנרים עומדים לרשותך כדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת וליצור את תוכנית טיפוח העור המתאימה לך.

אמנם התחדשות עור בלייזר יכולה להיות יעילה

אך אין צורך למרוח צלקות עמוקות באקנה עם קליפות כימיות, ושחיקת העור פועלת בצורה הטובה ביותר עם צלקות אקנה מתגלגלות או Boxcar המונחות על העור כך שניתן יהיה לפוצץ את הצלקת בקלות. . למרות שזה לא חד כמו סימני אקנה אחרים, צלקות מתגלגלות לא יכולות להיווצר כראוי על ידי לקטוף על העור ויש צורך לטפל בהן עמוק יותר. לראות איש מקצוע שיוכל לבצע עקירה בבטחה ולסייע בשמירה על נקיות הנקבוביות יכול להועיל מאוד הן לאקנה והן לצלקות שלהם. איך אני יכול למנוע אקנה: איך אני יכול למנוע את זה, איך זה עובד ואיך אני יכול לטפל בזה? מכיוון שכל צלקת באקנה שונה, הטיפול בצלקות האקנה צריך להיות מתוכנן כדי להשיג שיפור מרבי. אם אתם אוהבים הסרת צלקות אקנה מוחלטות, יכול להיות שיפור דרמטי תוך מספר שבועות או חודשים. מכיוון שצלקות אקנה יכולות להיות שונות בגודל, סוג וחומרה, אין התאמה בגודל יחיד – כל ההליכים היעילים ביותר להסרת צלקות אקנה. מכיוון שצלקות אקנה – שיכולות להשתנות גם בגודל וגם בסוג – הטיפול הטוב ביותר בכל סוגי צלקות האקנה הוא שילוב של טיפולים שונים, כמו תרופות מקומיות, קרמים מקומיים או טיפולים מקומיים.

תלוי בסוג צלקת האקנה

הטיפול בצלקות אקנה אטרופיות עשוי להשתנות תלוי אם הצלקת השתפרה או לא. אם חולה נמצא מספר סוגים של צלקות, לרוב מוצע כי טיפול משולב הוא הטיפול היעיל ביותר. פיתרון טוב יותר למניעה הוא שרופאי העור מציעים טיפולים בטוחים ויעילים לכל סימני האקנה, כמו גם לאנשים הסובלים מאקנה קשה כגון עור מעורער או מצולק.