איך משתמשים בבאנג לעישון קנאביס?

אם אתה חדש בעישון גראס ואתה סקרן לגבי ההשפעות, אחת השאלות הדוחקות ביותר שלך עשויה להיות כמה משיכות נדרשות כדי להגיע גבוה. אתה תשמח לציין שאתה יכול להשיג את השיא הנכון אם המחבוא שלך משתרע על פני תקופה ארוכה בהשוואה לשיטות אחרות לעישון גראס. אם אתה לא מסתחרר עם צינור ישן חבטה ישן, ודא שזווית הכבידה החפורה שלך עוזרת מעט ובדוק את העשב פעמיים כדי לוודא שהוא ארוז כראוי.

הסר את הקערה והניח עם מלח גס ואלכוהול מגרד לתוך שקית ניילון עם רוכסן, תוך שימוש בתמיסה נקייה שתוכננה במיוחד לבונגים וכוסות עשן אחרות.

ברגע שהקערה מלאה במים

אתה מכניס את הבונג לתוך החומר ומדליק את העשן, ומושך את המים לייצר עשן חלק יותר מאשר בשיטות עישון אחרות. אתה יכול גם לשפוך מים לא יותר מסנטימטר מהחלק העליון של צינור זכוכית ארוך לתוך בונג ולהכניס אותם לקערה לטחינת הקנאביס. לאחר הסרת הקערה, תוכלו לפתוח את זרימת האוויר כדי לעבור דרך הקערה ולדחוף את העשן מהפייה אל ריאותיכם.

זהו מעט עשה זאת בעצמך

אך אנו מעדיפים זאת מכיוון שזו אחת החלופות המוקדמות ביותר לעישון מקטרות עבור תרכיזי עשבים. הדליקו קערת נייר זעירה, הניחו למים לעבור דרך החור וצפו בבונג המאולץ מתמלא בשפל עשן עבה. אתה יכול לראות את העשן מושך את הקערה למעלה ולמטה ומתחיל לבעבע מתוך המים.

בונג

הוא זכוכית או פלסטיק שמשתמש בקערה, ידית ומים ליצירת עשן. זה מאפשר לך לקום כי העשן עז יותר מאשר שאיפה דרך בוטה או משרוקית. צינורות תפוחים, צינורות בננות והשימוש בפירות וירקות כצינורות מאולתרות הם טרנד ישן כמו עישון גראס עצמו.

בונג

הידוע גם בשם נרגילה, הוא מכשיר סינון המשמש לעישון קנאביס, טבק או חומרי צמחים אחרים. בונג (או, כפי שאתה אולי יודע, המונח בדיבור Bubbler או Binger) הוא נרגילה המשמשת לעישון קנאביס. זהו צינור מריחואנה שמשתמש במים כדי לצנן את העשן ולסנן את העשן ליצירת חווית עישון עדינה ובריאה בטעם נקי.

סוג זה של שימוש שונה מעישון ג'וינט או שימוש בבונג בכך שהוא מספק מנה מוסדרת של קנאביס

המילה בונג נובעת מהמילה התאילנדית באונג, שהיא צינור במבוק המשמש לעישון גראס. בעוד ש"בונג "אינו מתכוון למכשיר לעישון קנאביס, ניתן להבחין בקונוטציות הקשורות לסמים בצורת הבונג למשחק מילים על באנגה או קנבוס בסנסקריט.

ישנן דרכים רבות ושונות לצרוך עשבים שוטים כגון אידוי

טבילה, שימוש בבונג או קערה, נטילת מאכלים או כמוסות, אך עישון גראס הוא הדרך הנפוצה והפשוטה ביותר. ישנן אפשרויות עישון רבות ושונות, כולל מפרקים, בוטות, קערות, בונגים, אדים וסוגים אחרים של מכשירים בשוק. חברים קרובים ואנשים המעשנים גראס נותנים להם לעתים קרובות לגלגל עבורכם ג'וינט ולהוסיף מעט מריחואנה כדי להקל עליכם לעשן גראס בפעם הראשונה.

אם אתה מחפש אריח חלק יותר, בונג מציע משהו אחר לעישון גראס מאשר נייר גלגול. לאחר הפעם הראשונה, נסה לעשן עם בועת בונגס מכיוון שהוא מסנן את העשן במים. העשן עולה דרך המים שבתחתית תא הבונג ומגיע לפה ולריאות.

אריזה של פגיעה אחת

היא שיטת העישון המועדפת עלינו, אז קדימה, נסה להשיג את העשב. אם אין לך זמן לפרק אותו ולטחון אותו בכל פעם שאתה מעשן סיר, זה שולל את מטרת השימוש במתקן אחד. עם בונג יש הרבה יותר עשן בריאות, מה שהופך את השאיפה לנוחה יותר.

עכשיו שיש לך את היסודות לשכלול ואריזה של פגיעה אחת

הגיע הזמן להבין כיצד להשתמש בו לעשן הטוב ביותר האפשרי. חבטה אחת אמורה להיות מיקרו-מנת קנאביס, כך שלא תצטרך לפגוע בבונג ולשאוף בכבדות. קח את מיכל המריחואנה שלך של עשבים שוטים והנח את קערת העשבים החבוטה שלך בחדר.

קנה קערה בגודל הצמד מחנות העשן המקומית ותראה מדוע מעשני בונג נשבעים על ידי התינוק:

היא קומפקטית, עוצמתית ויעילה. מכשירי אידוי הם ניידים ולא בולטים, וזו הסיבה שחובבי קנאביס רבים משתמשים בוופורייזרים בהשוואה לעישון צינור בפומבי.

למרות שחלק מהטכניקות עליהן נדון היום הן סימנים חדשים לשינוי הגישות כלפי עישון קנאביס, אחרות הן שיטות מוכחות שהשתמשו במעשני עשבים מאז הימים הראשונים.
לפרטים נוספים בנושא של באנגים באפשרותך לבקר באתר popa-rg.co.il

חפירות בשנת 2013 בקורגן הרוסי גילו כי ראשי השבטים הסקיתים השתמשו בבונגס חדורי זהב לעישון קנאביס ואופיום לפני 2,400 שנה. הניסוי שלי התחיל במלט של קערות חשיש (27 אחוז THC sativa) שעישנתי בבונג נירוונה שירשתי מחבר.