איך מעריכים שווי מוניטין בגירושין

הייתה לי ההזדמנות בשנים האחרונות לשנות חלק מהפסיקה בנושא "רצון טוב" ביחס לגירושין בין בני זוג לילדיהם.

מספר גדל והולך של מדינות מניחים כי מוניטין אישי

הוא טובין זוגיים בכפוף לחלוקה, ואילו סוגים אחרים של מוניטין אינם כאלה. בעוד שפסיקות בתי המשפט ברוב המדינות תומכות בדעה כי אין סוג אחר של "רצון טוב", רוב המדינות אינן רואות רצון טוב מקצועי כרכוש זוגי. בתי משפט במרילנד ובווירג'יניה התייחסו למוניטין כאל רכוש זוגי והוציאו "מוניטין אישי" מהאחוזה הזוגית. מרבית האמריקאים מכירים את התפיסה שרצון טוב הוא חלק מ"עושר זוגי ", ובתי משפט ינסו לחלק נכסים בצורה הוגנת והוגנת בין שני בני זוג גרושים.

אך השאלה האם ניתן לכלול מוניטין אישי בנכסי המשפחה משתנה בהתאם למדינה ולפי אופן הטיפול במדינות בתיקי גירושין, על פי האיגוד האמריקני לחירויות אזרחיות.

בבחינת הקצאת הנכסים

על בית המשפט לקבוע את השווי ההוגן של מוניטין ולקבוע אם הוא קיים. רווחיות חשובה בקביעת מוניטין: אם יש מוניטין בנוהגים העסקיים הנדונים, יש לקבוע זאת. מצד שני, אם אין רצון טוב בחברה, בית משפט יכול למצוא שיש, על פי האיגוד האמריקני לחירויות אזרחיות.

שווי חברה

כולל מוניטין וערך מוניטין, הוא קריטי לקביעת שווי חברה בהליכי גירושין בפלורידה. כאשר אינטרסים עסקיים מעורבים בגירושין, מקובל להחזיק מומחה שיעזור להעריך את העסק. הבעיות המתעוררות בשווי החברה (גם מחוץ לגירושין) יכולות לנבוע מכך שחברות מוערכות כחלק מפירוק הנישואין.

החברה משויכת לבעלים שהתחייב לגיטימי שלא להתחרות

והחברה הוערכה בזכות הרווחים והיכולת העתידית שלה, ולא בגלל הכנסותיה הנוכחיות. שווי החברה כנכסים זוגיים במקרה של גירושין מחושב על סמך כמה זה יהיה שווה אם בן הזוג כבר לא היה איתה או אם החברה תאבד את המוניטין האישי שלה. אם מוניטין הוא מצד "מוניטין אישי", ערך זה קשור להזדמנות השתכרות עתידית שאינה נלקחת בחשבון בעת הערכת חברות לצורכי גירושין. מוניטין אישי לא נחשב כערך בגירושין, לפחות לא בהערכת החברה של גירושין בפלורידה. המשמעות היא שאם אתם מבקשים להתגרש ובן הזוג שלכם הוא בעל עסק, הערכים של העסקים האלה לא אומרים הרבה אם הם לא מוערכים.

עם זאת, מוניטין הנובע מפעילות עסקית הוא מוניטין מסחרי ועשוי להיות רכוש זוגי בכפוף לחלוקה הוגנת. משחק הוגן עשוי להיות גם רכוש שאינו זוגי אם מקורו בפרקטיקות העסקיות של החברה, כגון שימוש במתקני החברה, עובדיה ו / או לקוחותיה.

נכסים עסקיים שייכים לנכסים בנישואין

הם רכוש נפרד של בן הזוג ונתונים לחלוקה הוגנת. מוניטין, שניתן לייחס לבן זוג יחיד, נחשב למוניטין אישי והוא סוג הרכוש היחיד שלא משותף בווירג'יניה במקרה של גירושין. ללא קשר לאופן זיהויו, נכסי הנישואין, לרבות ערך המוניטין המקצועי, מוגדרים כרכוש שנרכש על ידי שני הצדדים במהלך הנישואין.

במקרה של גירושין

על בית המשפט למצוא זמן מתאים להערכת שווי, במסגרתו ניתן להפחית את שווי השוק של חברה המוטלת על ידי שיעבודים או חובות אחרים. בהקשר של גירושין, על בתי המשפט למצוא הערכת שווי מתוארכת כראוי של חברה שהופחתה בשווי השוק על ידי שעבוד או חוב אחר המכביד על החברה במועד ההערכה הרלוונטי.
לעוד פרטים נוספים בנושא של איך מעריכים שווי מוניטין בגירושין ושווי מוניטין בגירושין באפשרותך לבדוק כאן: adv-office.co.il

מוניטין

הוא נכס בלתי מוחשי והוא יכול להיכלל במדידת המדידה בעת מדידת שיטות עבודה עסקיות, אך מוניטין אישי אינו נכס זוגי באילינוי, ולכן הערך של מוניטין אישי מנוכה משווי המיזם. ניתן להעריך את המוניטין האם ניתן לקנות אותו או למכור אותו, ולעתים מכונה "תרבות ארגונית", מכיוון שנוהג עסקי, כמו מכירת מוצר או שירות ללקוח או בן משפחה, צפוי להמשיך ולהפיק תועלת. מחסות. ניתן גם להעריך אותו על סמך שוויו כנכס, גם אם הוא בלתי מוחשי ואין אפשרות לקנות אותו או למכור אותו, או שהוא יכול אפילו להיות שווה יותר מאשר מוניטין החברה, המכונה לפעמים "מוניטין" או "רצון טוב יזמי."

אמנם מוניטין מקצועי אינו ניתן להעברה, אך הוא יכול להיות חלק מנכסים זוגיים באילינוי, כל עוד הוא בצורת חוזה או הסכם בין שניים עובדים או יותר.