איך לבחור סיגריה אלקטרונית?

בין אם אתה מעשן בהווה או לשעבר ותרצה שתעבור לחלופה ללא עשן כדי להצליח, הבחירה באדי הנכון היא מכרעת אם ברצונך לבחור בסיגריה אלקטרונית טובה יותר. ישנן אפשרויות רבות בכל הנוגע לבחירת E-CIG או vape כמשתמש הראשון, וזה יכול להיות מוחץ למדי להחליט באיזה מהם להשתמש. בחירת הסיגריה האלקטרונית הראשונה או שני סוגים שונים של סיגריות אלקטרוניות (למשל אדי וסיגריות רגילות) יכולה להיות משימה קשה או מלחיצה. אם אתה אדי מנוסה ורוצה לדעת יותר כיצד להשיג מכשיר המותאם לחוויה שלך, תוכל לעבור את תהליך בחירת הבאר סיגריה אלקטרונית עבורך.

אתה חדש בסיגריות אלקטרוניות, עיין במדריך למתחילים שלנו או קרא את אחד המחקרים הבודדים שהושלמו בנושא סיגריות אלקטרוניות, או בקר אותנו וקרא עוד על כך כאן.

אם ברצונך לעבור מסיגריות מסורתיות לסיגריות אלקטרוניות

אנו ממליצים לך לנסות מגוון טעמים וגדלים שונים של סיגריות אלקטרוניות של מותגים שונים. אם אתה לא חושב שגיוון בטעם חשוב, עדיף שיהיו לך אפשרויות, מכיוון שרוב משתמשי הקיטור והסיגרים האלקטרוניים מעדיפים לשנות טעמים באופן קבוע. גורם חשוב נוסף הוא אם אתה פשוט מפסיק לעשן ומשתמש באידוי כאלטרנטיבה, או שמא אתה מעדיף להתאדות בתדירות גבוהה יותר ויותר, תרצה לחוות את החוויה ככל האפשר כדי שיהיה קל יותר לעבור את המעבר. בחר את הגודל המועדף עליך לסיגריה האלקטרונית שלך בהתבסס על אם היא תדמה את חווית העישון האנלוגית או לא. החלטה זו תהיה קשורה לסוג הסיגריה האלקטרונית שבחרת בסופו של דבר, והכל תלוי בסוג הסיגריות האלקטרוניות שבבעלותך ובאיזה חוויית vaping אתה מעדיף. אם אתה רוצה לעבור מעישון לאידוי, אתה זקוק לסיגריה אלקטרונית המספקת את רמות הניקוטין הדרושות. בחירת תוכן הניקוטין הנכון תבטיח כי האדים שלך מייצרים את הכמות הנכונה של ניקוטין עבורך ועבור בריאותך.
למידע נוסף בנושא של יוספיטו ניתן לבדוק כאן: josefito.com

ערכת התחלה צריכה להכיל הוראות לשימוש בתוכן

וזה לא יסולא בפז אם אתה פשוט רוצה להרים ערכת הפעלה פשוטה ולחקור דרך חדשה לעשן לפני שתעבור לצמיתות מעישון טבק לאידוי. אם אינך מצליח להתקדם, לרבים מהשירותים להפסיק לעשן יש כעת יועצים ידידותיים לאנרגיה, אשר טובים לעזור לאנשים להפסיק לעשן ולהשתמש בסיגריות אלקטרוניות. נסו כאן גם סיגריות אלקטרוניות וערכות התחלה, אך אם זה המצב שלכם, עליכם לבחור בסיגריה אלקטרונית טובה יותר שבחרתם באמצעות מדריך תפור.

אנשים רבים משתמשים בה

כדי לרדת מסיגריות ולעשות את הצעד להתאדות, בין אם הם מחפשים סיגריה ובין אם יש אפשרות זולה יותר (אם כן, כך יהיה). חלק מהנשפים רק רוצים סיגריה אלקטרונית פשוטה ונוחה לשימוש שהם יכולים לקנות כדי לתפוס וללכת איתם.

Vaping יכול לגרום להרבה צעירים לעשות זאת שאולי לא היו מנסים זאת

ואם אתם מכורים לניקוטין, תוכלו לבחור למצוא את הפיתרון שלכם ללא סיגריות רגילות. עטים וסיגריות אלקטרוניות עשויים לעבוד אצל מי שמשתמש בסיגריות דלות ניקוטין, אך מעשנים כבדים זקוקים ליותר. אם זה עתה עברת מסיגריות לאדים כדי לעזור לך להפסיק, כנראה שתצטרך כמויות גבוהות יותר של ניקוטין ותצטרך לשכוח את הניקוטין בסיגריות המסורתיות לזמן מה. עם זאת, אם אני מעשן או הפסקתי לאחרונה, אולי הייתי רוצה להחליף חלק ממה שהייתי רגיל מסיגריה קונבנציונלית בנוזל לסיגריות אלקטרוניות.

מלבד העובדה שסיגריות אלקטרוניות מספקות ניקוטין בצורה יעילה בהרבה ממה שכבר למדת, יש לקחת בחשבון דבר אחד: אתה צריך למצוא משהו מתאים לך.

סוללה ידנית לסיגריות אלקטרוניות

היא זו המחייבת את המשתמש ללחוץ על כפתור כדי להפעיל את מכשיר הסיגריה האלקטרונית. גיליתי שכשאתה חדש לאידוי, אתה רוצה להתחיל עם סוללת סיגריה אלקטרונית אוטומטית, אך ברגע שתתרגל, לא אכפת לך לעבור לסוללת סיגריה אלקטרונית ידנית מכיוון שהיא מציעה יתרונות.

שיש לך שתי סוללות לסיגריה האלקטרונית שלך

הוא קריטי אם אתה מתכוון להחליף את הסיגריות הרגילות שלך בסיגריות אלקטרוניות ולהרגיש שסיגריה אלקטרונית אחת אינה מספיקה. וודא כי סוללת הסיגריה האלקטרונית שתבחר תואמת למותג הסיגריה האלקטרונית שאתה מאדה.

כדאי שתדעו גם איזה סוג של אקיג תעדיפו ותוכלו להשיג כמה סוגים שונים של סיגריות אלקטרוניות שתרצו

אם כבר יש לך סיגריה אלקטרונית, שפופרת היא בחירה טובה, אך עליך להחליט לפני שתנדף מעט, מכיוון שהאפשרויות שלך יהיו מוגבלות. למרות שזה עלול להרגיש כמו שדה מוקשים בהתחלה, עד מהרה תגלה שהאדיפות עם השרוול עובדת הרבה יותר טוב מאשר אדיפה בלעדיה.