איך בוחרים עיסוי

אם השתתפת בעיסוי הראשון או ה -50 שלך, אתה יודע שיש סוגים רבים של עיסויים, אך מהם הפופולריים ביותר? מטפלים בעיסוי יכולים להתמחות בלמעלה מ -80 סוגים שונים של עיסויים, המכונים שיטות, החל מעיסוי שוודי ועד עיסוי רקמות עמוק ואקופרסורה ברפלקסולוגיה. סוג העיסוי הנפוץ ביותר כולל עיסוי עם מעסה, עיסוי עם מעסה ועיסוי בחדר העיסויים. ישנם יותר מ -300 מינים שונים בארצות הברית, על פי איגוד העיסויים האמריקני, מתוכם ישנם יותר מ -1,000 מינים שונים.

כל שיטה מתמחה בטיפול מסוים

ולמידה של טכניקות שונות תעזור לך לבחור מטפל בעיסוי. אם אתם שוקלים ללמוד בבית ספר לעיסויים, דאגו לקרוא את החלק בנושא הכשרה כמטפל בעיסוי כדי לראות אם אתם באמת רוצים לעשות זאת. חפש בתי ספר המלמדים טכניקות עיסוי שונות כגון עיסוי רקמות עמוק, אקופרסורה ורפלקסולוגיה. לפני שתחליט על המעסים שלך, מעסים שאפתנים צריכים להבין את שיטות העיסוי השונות ואת ההבדלים ביניהם. לאחר שזיהיתם את יעדי העיסוי והשיטות המתאימות לצרכים שלכם, השלב הבא בבחירת מטפל בעיסוי הוא להחליט על הפגישה המועדפת עליכם – לאחר הפגישה. אם תבחרו בעיסוי טיפולי או מרגיע, חקרו את סוגי העיסויים השונים בכדי שתוכלו למצוא בקלות את הטכניקות הטובות ביותר להשגת מטרותיכם.

אם אתם מחפשים טיפול בעיסוי

עליכם בהחלט לבחון את סוגי העיסויים שהרופא יכול להציע. עיסוי ספורט כולל פעימות מהירות (עיסוי שוודי) וניתן לבצע אותו כעיסוי גוף מלא. זה יכול לכלול מגוון של טכניקות עיסוי, כגון עיסוי יד ביד, עיסוי גוף ועיסוי ראש; מעסים יכולים להתמקד בחלקי הגוף הזקוקים לתשומת לב רבה ביותר, כמו גם באזורי גוף ספציפיים. מומלץ להכנס לכאן כדי למצוא עוד אופציות לעיסוי מפנק

בעוד שהעיסויים הסטנדרטיים המבוססים על תפקידים מרגישים נהדרים ואף מציעים ערך טיפולי

עיסוי הרקמות העמוק טוב עוד יותר. אם אתם מחפשים מעסה שעבר הכשרה בטיפול בעיסוי ודרכים אחרות להרפיית מתח שרירים, עדיף לחפש מעסים שהוכשרו בעיסויי ספורט, עיסויים מהירים או טכניקות עיסוי אחרות. אם אתם מחפשים סוגים אחרים של טיפולי עיסוי כמו עיסוי רקמות עמוק ועיסוי שרירים, יהיה זה מועיל לבקר במרפאת עיסוי טיפולי, המכונה מרכז עיסוי גוף מלא או אפילו מרכז עיסויים מיוחד. אנו נסביר כיצד למצוא מעסה הידוע בהבנתו בטיפול בנקודות טריגר וטיפולים ניסיוניים כמו גם בטיפולי עיסוי אחרים.

לכן כל כך חשוב לדעת לבחור מטפל בעיסוי לפני שתכננו את העיסוי

כי זה יקבע אם העיסוי יהיה חוויה טובה עבורכם. למצוא את המטפל בעיסוי הטוב ביותר לצרכים שלך הוא אחד הצעדים החשובים ביותר לחוות את היתרונות של עיסוי. חשוב לזכור כיצד אתה יודע האם טיפולי העיסוי המומלצים אכן טובים כפי שהם טוענים, גם אם לא ניסית את שירותי העיסוי שלהם. אז הקדישו זמן למציאת מנתח העיסוי האידיאלי, כך שתוכלו להרגיש נינוחים ונחים לאחר העיסוי.

אם למעסה שלך יש קשר מספיק טוב איתך

אתה יכול להמשיך ליהנות מטיפול במעסים ויתרונותיו לבריאותך ולרווחתך. בין אם אתה רק רוצה להירגע או ספורטאי שצריך לשלב עיסוי בחיי היומיום שלהם, המפתח לחוויה טובה הוא ללמוד כיצד לבחור מטפל בעיסוי שמבין את הצרכים שלך. זה גם מועיל לדעת למה אתה מצפה מהתוצאה של חווית הטיפול בעיסוי שלך, במיוחד כשמדובר איך אתה בוחר מעסים. כאן ניתן לקרוא עוד על עיסוי משחרר

מטפל בעיסוי ספורט מעולה לא רק שיספק לך עיסוי טיפולי נהדר

אלא גם יסביר את טכניקת העיסוי הטובה ביותר לצרכים הספציפיים שלך כגון כאבי גב, טיפול בכאבים ושרירים כואבים. מטפל בעיסוי טוב פתוח לרצונך ויכול לתת לך הוראות לגבי טכניקות העיסוי היעילות ביותר, כמו גם ההדרכה והעיסויים הטובים ביותר לכל אחד מהצרכים שלך. עם זאת, אם טיפול עיסוי אינו מוכן להקשיב לך, זה יכול להיות חסר רגישות למה שאתה רוצה וצריך.

לכן חשוב לציין את יעדי העיסוי האישי לפני בחירת מטפל בעיסוי

כשיש לך מטרות בראש, יש לך מושג טוב יותר איזה סוג של עיסוי אתה צריך ואיך תפנה למעסים שלך. ישנם סוגים שונים של עיסויים המותאמים לסוגים שונים ועוזרים בבעיות שונות. יתכן ותרצה לעשות עיסוי לכאבי גב, טיפול בכאבים, כאבי גב, שרירים כואבים, שרירים כואבים ואפילו כאבים בצוואר ובגב.